Hallo helpmij.nl :thumb:
ik ben van plan om een nieuwe pc te kopen.
aangezien jullie alles over pcs weten, zouden jullie mij willen helpen?
Budget - 1000 euro
Doel - Gamen+muziek (gewoon van alles
)
Hoe belangrijk is stilte? - best wel belangrijk, het komt in mijn kamer, en hij moet de heledag aanblijven dus het zou fijn zijn als ik "geen geluid hoor" bij het slapen
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - ik snap dr niks van dus laat het maar over aan de winkel
Besturingssysteem - ik xp thuis maar ik ben van plan om later te upgraden naar 7 maar voorlopig niet.
Andere software? - nopes
Randapparatuur
uhmm ja alles wat een pc nodig heeft (muis+keyboard+monitor+boxen etc)
Monitor: 22"+ en niet al te duur graag
Voor de rest is het niet belangrijk als ik maar een beetje kan gamen.
btw: over dat direct x 11 is er veel verschil kwa goeie graphics inplaats van snelheid zo ja dan heb ik liever een met direct x 10
ohjah nog 1 vraagje, is er verschil als ik m'n pc nu of met kerst koop kwa prijs?
ik ben van plan om een nieuwe pc te kopen.
aangezien jullie alles over pcs weten, zouden jullie mij willen helpen?
Budget - 1000 euro
Doel - Gamen+muziek (gewoon van alles

Hoe belangrijk is stilte? - best wel belangrijk, het komt in mijn kamer, en hij moet de heledag aanblijven dus het zou fijn zijn als ik "geen geluid hoor" bij het slapen
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - ik snap dr niks van dus laat het maar over aan de winkel
Besturingssysteem - ik xp thuis maar ik ben van plan om later te upgraden naar 7 maar voorlopig niet.
Andere software? - nopes
Randapparatuur
uhmm ja alles wat een pc nodig heeft (muis+keyboard+monitor+boxen etc)
Monitor: 22"+ en niet al te duur graag

Voor de rest is het niet belangrijk als ik maar een beetje kan gamen.
btw: over dat direct x 11 is er veel verschil kwa goeie graphics inplaats van snelheid zo ja dan heb ik liever een met direct x 10
ohjah nog 1 vraagje, is er verschil als ik m'n pc nu of met kerst koop kwa prijs?
Laatst bewerkt: