Full HD TV?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mstelt

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2009
Berichten
51
Hallo,

Mijn broertje heeft een hd tv gekocht, maar krijgt wazig beeld doordat we geen hd ontvangen via de kabel.

Nu wil ik een tv kopen die de pixels van een hd tv heeft maar niet zo'n slecht beeld.
(http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=461149)

heb het internet verder afgezocht op meer specificaties want Blokker is hier niet zo van veel specs :confused:

hulp aub!!:(
 
Dit ligt waarschijnlijk niet zozeer aan de tv, maar ook deels aan je kabelaansluiting. Maar ik zou ervoor kiezen, als je dan tog een fullhd tv hebt, om digitale tv aan te vragen....
 
Yep, daar heeft anthony19 een punt. Je beeld wordt er niet beter op als je kabel nog steeds analoog doorstuurt. Dus je schiet er niets mee op. Je kan beter digitale televisie aanschaffen. Als je ziggo hebt, kost je per maand niets extra's. Je moet alleen een starter pakket hebben. En zelfs met digitaletelevisie zit je nog niet op het punt wat de tv kan. Pas als je de HDzenders bekijkt, gebruik je wat de tv maximaal aan kan qua pixels. Dus een nieuwe televisie kopen lost niets op.
 
Zag laatst ook een vraag op helpmij van iemand die nieuwe coax kabels had gekocht voor betere kwaliteit, maar nog niet het gewenste resultaat had. Hij verwachtte HD beeld, maar dit is zoals de mensen voor mij ook al zeiden niet te krijgen via analoog signaal. Je hebt hiervoor digitale TV met een HD aansluiting voor nodig.

En wat die TV betreft, Telefunken??? Nooit van gehoord. Neem een merk TV, zoals Panasonic of Sony. Wacht op aanbiedingen van de Media Markt of Makro.
 
Laatst bewerkt:
telefunken is Duits budget merk. Ze maken opzich wel aardig televisies maar verwacht zeker niet te veel.
 
Duits of Nederlands budget merk, het is beide minder als een bekend merk. Dat verschil zul je ook zien, want geloof maar niet dat Blokker te veel geld gaat betalen voor goede TV's want die worden toch niet verkocht.
 
Ok bedankt voor al deze reacties. Ik wist wel dat het aan de kabel lag maar dat kan niet worden opgelost omdat ik thuiswoon en dus niks aan het abonnement mag wijzigen. Telefunken is idd een zeer onbekend merk waar dus bijna niks over te vinden. Ik denk dat ik wat meer betaal voor betere kwaliteit.

ik heb de kabel op mijn kamer al gebruikt voor de tv van mijn broertje en dan is de kwaliteit niet super maar wel te doen. Is er een manier om het signaal te versterken en dan bedoel ik niet een splitter, want die zit er al tussen.
 
Er zijn wel coax splitters te krijgen. Maar nogmaals: dit is erg achterhaald....
 
Ik zie dat je ook een PS3 hebt, dus is component aansluiting/HD niet onbelangrijk!
 
uiteraard, maar ik denk dat ik het maar moet doen met minder beeld tenzij mn vader ineens het licht ziet;)
(wat niet zo snel zal gebeuren, helaas)

bedankt voor alle aandacht:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan