full releases

Status
Niet open voor verdere reacties.

nixs

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
Berichten
412
Hi.,

Ik betaal graag voor het dl zo dl ik ook met FTD en eweka eweka moet je voor betalen.
Nu vraagt fullreleases 4,95 dollar om lid te worden nu gaat het mij niet om het geld maar ze willen het tevens per post en cash ontvangen dus geld in een envoloppe.
Ik vindt dit een vreemde manier van een account aan maken betaald heeft iemand ervaring met deze site?????
Je zou er ook gratis een maand kunnen dl maar mij lukt het niet ik kryg steeds uw wacht woord klopt niet terwijl ik hem dan net heb ontvangen per mail.

Ik wil er graag lid van worden omdat wanneer je bij bv torrents zoekt en hij is daar on vindbaar je erop gewezen wordt dat de dl te vinden is op fullreleases ik ben benieuwd of hier leden zijn van de genoemde site
Ps dl staat voor downloaden
Mvgr .nixs......
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad vreemd dat je per post moet betalen, maar deze site is dan ook niet helemaal legaal. Naar mijn mening kun je onmogelijk voor €4,95 per maand legaal van alles en nog wat downloaden.
 
Eweka vraagt toch ook geld... :rolleyes:
 
Eweka vraagt toch ook geld... :rolleyes:
Hoi klopt bij Eweka betaal ik 7,95€ .wat ik ook geen geld vindt.
Er zijn verschillende abo`s bij full rel. en of het hellemaal legaal is ik weet het niet maar weet wel dat de site er al jaren is,en dat torrents er veel naar verwijst wanneer zij een download niet hebben.
Jammer dat niemand ervaring heeft met de site het geeft ook wel aan dat 90% niets betaald voor het downloaden wanneer je norton 360 ophaalt bij torrents is dit ook illegaal.
Mgr ...nixs...
 
Na het van goed checken van google ben ik op de meest bizare forums gekomen eigenlijk bestaat de site niet eens.
Ik dl nu via FTD,Eweka is een aanrader het is even doorbijten maar de snelheid en de kwaliteit is niet vergelijkbaar als torrents maar ja eweka moet je betalen
Fullreleases is scamp niet aan beginnen je bent je geld gewoon kwijt

greetzz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan