full screen (Aplicatie)

Status
Niet open voor verdere reacties.

lenaers

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2010
Ik ben al een hele tijd opzoek hoe ik een access form kan open doen als fullscreen, zoals een applicatie zogezegt.

Dus eigenlijk als ik een intro screen maak, waar ik dan alles kan terug vinden, dat deze dan fullscreen opent en dan die andere forms kleiner openen of ook als full screen openen.

eigenlijk dat ik een soort applicatie heb gemaakt.
Is dit mogelijk.

ik heb DoCms.maximized gedaan, maar da is niet wat ik bedoel, want dan open die gewoon in access gemaximaliseerd

ik hoop dat mijn uitleg een beetje duidelijk is

mvg
Levi

Ik vrees dat ik niet helemaal snap wat je bedoelt, al neig ik er naar dat je een Access Hoofdformulier wilt starten waarbij de Access applicatie niet meer te zien is; vergelijkbaar met de IExplorer in de <F11> weergave. Dus graag iets beter uitleggen...

Dan heb je een klein probleem, want Access is een eigen applicatie, waar alle vensters altijd binnen draaien. Je kunt wel met Opstartfuncties werkbalken en menubalken laten 'verdwijnen' maar nooit helemaal.

ah oké dan

dank u wel voor de reacties.

wel jammer dat dit niet mogelijk is.

Met progress enzo zal dit wel mogelijk zijn hoogst waarschijnlijk, maar daar ben ik niet zo handig in, heb hier wel een hele cursus van liggen maar die is niet zo duidelijk :D

toch bedankt allemaal hier voor de snelle hulp

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan