full screen springt terug naar desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Inchi

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2004
Berichten
56
Hoi,

Alvast excuses als de vraag niet op de juiste plek zou staan..

Ik heb het volgende probleem; als ik bv. een spel ( van mijn harde schijf) start dat full screen gespeeld wordt, springt het beeld na enige seconden terug naar desktop. Ik kan dan wel weer in de balk onderin in op het programma drukken en weer terug gaan, maar dan springt het scherm dus weer na enkele seconden terug.

Verder merk ik dat wanneer ik in explorer of outlook zit, het scherm ook na enkele seconden even in actief wordt en dan weer actief..heel lastig als je een mail aan het schrijven bent.

Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt!

Inchi
 
Hoi Maikel,

Ik heb gedaan wat je aangaf, maar dit lost het probleem niet op.

Het is bij mij niet zo dat ik het programma vervolgens in klein schermpje op de desktop te zien krijg, het wordt geminimaliseerd op de taakbalk, ik kan het dan wel weer maximaliseren, maar dan springt het beeld na enkele seconden toch weer terug naar de desktop.

Andere suggesties?

Groeten Inchi
 
hee inchi
vertel eens wat over het spel en heb je het alleen bij dit spel of ook bij andere spellen en welk spel is dit?
welke video kaart heb je ?
werkgeheugen?
wat voor een pc?
kunnen we verder zoeken naar een oplossing.
 
Hoi Maikel,

Ik moest even alles opzoeken.

Ik heb bij verschillende spellen last van dit probleem. Maar dus ook zoals ik in mijn eerste bericht schreef, bij explorer en outlook. Het probleem is er sinds ongeveer 2 maanden, daarvoor werkte alles perfect.
Ik heb zelf het idee dat er iets op de achtergrond draait dat ieder keer voorrang ofzo vraagt. Terwijl ik bv. dit bericht typ, wordt het venster af en toe inactief, waardoor een aantal letters terwijl je typt niet getypt worden..sorry als dit niet duidelijk is. Ik vind het moeilijk om het probleem duidelijk te beschrijven.

Ik ben niet zo thuis in de technische benamingen, ik hoop dat dit de gegevens zijn die je bedoeld;

cpu: Athlon xp 2000+
Memory: 256 DDR
64 mb Geforce 3 T1200
Harddisk 80 gb 7200 IDE
Sound SB live!

Groeten Inchi
 
je kunt een hijack log insturen op helpmij, experts kijken dit log na en melden jou of er bepaalde programmaas op je pc zitten die dit zouden kunnen veroorzaken.ook vertellen ze je hoe je dit moet verwijderen DOE DIT NIET ZOMAAR ZELF.
je kunt hier alles goed doorlezen en doe dan wat er staat.dan hoor ik het nog of het gelukt is?
 
Hoi Maikel,

Ik heb je advies opgevolgd....:D

En ik ben heel blij, alles helemaal gefixed!!

Geweldige site! :thumb:

Bedankt!

Groeten Inchi
 
graag gedaan:)
fijn dat het weer goed is.
denk je aan de status van je vraag (is opgelost)dan heeft een ander er ook wat aan.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan