• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

functie datumverschil is die ververangen in excel 2019 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

glda19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jan 2008
Als in wat wil je doen datum typ en dan datum uitklap dan zie ik daar datumverschil niet tussen staan?
2019-04-24 16_02_43-Window.jpg

De functie blijkt nog te bestaan maart als ik op fx klik krijg ik een nieuw kader te zien waar ik 3 waarde kan invullen maar zonder verdere uitleg ervoor.

Of weet iemand een site met dat een overzicht geeft van nieuwe en verdwenen functies

Dat zag je in Versie 2016 ook al niet, maar hij werkt nog wel toch? of heb je dat niet getest?

schermprintje voegt niet veel toe, waarschijnlijk verkeerde geplaatst?

De eenheid is bij mij in ieder geval in het Engels.
Code:
=DATUMVERSCHIL(A1;B1;"y")
voor jaar.

kent er iemand soms een site waar de functies per versie worden weergegeven

niet per taal 2016 219 zijn 2 verschillende versies van excel telkens met nieuwe of verwijderde functies

en in aanvulling op de links van jkp..
je kunt dat ook makkelijk zien bij de functies zelf. bijvoorbeeld de help pagina van als.voorwaarden(), een vrij nieuwe functie

Direct onder de titel van de helppagina staat in welke versies je deze functie kan gebruiken
https://support.office.com/nl-nl/ar...rwaarden-36329a26-37b2-467c-972b-4a39bd951d45

in dit geval
Excel voor Office 365 Excel voor Office 365 voor Mac
Excel 2019 Excel 2016 Excel 2019 voor Mac
Excel Online Excel voor iPad Excel voor iPhone
Excel voor Android-tablets Excel voor Android-telefoons
Excel Mobile

daarnaast volg ik de release notes van office 365 daarin worden nieuwe functies besproken op moment dat ze beschikbaar komen.

Nee, dat gaat niet.
O.a. omdat het een toaal ander processortype betreft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan