Ik heb volgend probleem:
Ik heb een excelblad met een lijst met beroepen:
Kolom 1 Kolom 2
a tandarts
b makelaar
c winkelier
d ...
... ...
In een ander excelblad zou ik telkens het beroep automatisch willen invullen als ik a, b, c, d, ... invul.
Dus ik vul bv. in cel a1 'a' in, dan zou in cel b1 'tandarts' moeten komen, vul ik in a1 'b' in, dan moet in a1 'makelaar' komen, enz.
Weet er iemand welke formule ik hiervoor kan gebruiken? Ben al aan 't zoeken geweest met 'als-functie', maar geraak er niet uit...
Ik hoop dat m'n uitleg een beetje duidelijk is
Alvast bedankt!
Ik heb een excelblad met een lijst met beroepen:
Kolom 1 Kolom 2
a tandarts
b makelaar
c winkelier
d ...
... ...
In een ander excelblad zou ik telkens het beroep automatisch willen invullen als ik a, b, c, d, ... invul.
Dus ik vul bv. in cel a1 'a' in, dan zou in cel b1 'tandarts' moeten komen, vul ik in a1 'b' in, dan moet in a1 'makelaar' komen, enz.
Weet er iemand welke formule ik hiervoor kan gebruiken? Ben al aan 't zoeken geweest met 'als-functie', maar geraak er niet uit...
Ik hoop dat m'n uitleg een beetje duidelijk is

Alvast bedankt!