Functie in Formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Europeanmind

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2010
Ik wil graag in mijn formulier factuur , een dropdownmenu hebben van mijn tabel onderdelen.

Als ik dan bijv een onderdeel selecteer dan moet de prijs er automatisch achterkomen in het tekstvakje prijs .

Ik heb gekeken hoe dit ging in de standaarddatabase van noorderwind.

Het lukte niet helemaal.

Wil je enkel de prijs zien of moet het ook ergens opslaan? Als je enkel de prijs wilt zien per artikel dat je selecteert moet je gewoon een wizardformulier maken op basis van jouw tabel. Vervolgens trek je in de hoofding een combobox, de wizard start en je kiest de derde optie, vervolgens het veld artikel. Nu bij elk artikel je kiest ga je de prijs zien.

Groetjes,
Julie

Wil je enkel de prijs zien of moet het ook ergens opslaan? Als je enkel de prijs wilt zien per artikel dat je selecteert moet je gewoon een wizardformulier maken op basis van jouw tabel. Vervolgens trek je in de hoofding een combobox, de wizard start en je kiest de derde optie, vervolgens het veld artikel. Nu bij elk artikel je kiest ga je de prijs zien.

Groetjes,
Julie

Bedankt voor het antwoord ^^ , ik zal het meteen testen.
En met combobox in dit geval een knop met invoeroptie ?

Groetjes,
Julie

Dit lukt wel maar dan wil in het in een bestaand formulier toepassen en dat lukt niet .
Is er een manier om deze 2 formulier samen te voegen dan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan