• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Functies in userform

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danielle22

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2007
Hallo allemaal,

Ik ben even bezig om een userfrom wat extra functies te geven. Nu zoek ik nog twee opties. 1 is dat ik met een knop Back en Next door het pulldownmenu kan klikken en eigenlijk een zoekmenu om te kunnen zoeken in het pulldownmenu. Zie bijlage.

Zou iemand mij op weg kunnen helpen?

Alvast bedankt voor de reactie.

Groetjes,

Danielle
Bekijk bijlage Voorbeeldje_userform.rar

Hallo allemaal,

De eertse optie is me gelukt (met de back en Next knoppen). Ik zet de vraag even op opgelost :).

Groetjes,

Danielle

zoekfuntie in combobox

Hallo allemaal,

Ook de tweede optie is me eindelijk gelukt. Ik heb een textbox gekoppeld aan een combobox. Als ik nu wat in de textbox invoer en als ik dan op zoeken klik dan geeft die de resultaten in de combobox, en zo kun je de juiste gegevens aanklikken :D.

Als iemand anders het ook kan gebruiken, laat me het even weten.

Groetjes,

Danielle

Hallo allemaal,

Groetjes,

Danielle

Altijd handig voor de zoekfunctie hoe je het hebt gedaan Daniëlle.

Hallo allemaal,

Ook de tweede optie is me eindelijk gelukt. Ik heb een textbox gekoppeld aan een combobox. Als ik nu wat in de textbox invoer en als ik dan op zoeken klik dan geeft die de resultaten in de combobox, en zo kun je de juiste gegevens aanklikken :D.

Groetjes,

Danielle

@Danielle: kan je het bestand uploaden? Is een vraag die regelmatig terug komt en waar ik momenteel ook mee bezig ben om te willen gebruiken in een userform.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan