Funny warcraft3 roc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amarots

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Berichten
28
Ik heb warcraft 3 roc en ik heb mij laten wijsmaken dat je je grunts,footman,archers,en al de ander units buiten vechten ook grappige dingen kan laten doen zoals ze laten bellen enz.! Maar ik weet niet of het waar is en hoe ik dit doe weet iemand we hoe je dit doet?
Of wat de code is? :rolleyes:
 
HAHA ik heb het spel ook:p

ik heb nog nooit gehoord van dat je ze dingen kunt laten doen. Maar als je een mannetje selecteerd. blijf dan de hele tijd op hetzelfde mannetje drukken. Elk personage zal grappige dingen zeggen, en over dat bellen. (de Dreadlord) hero van de Undead doet wel net alsof ie de telefoon opneemt. Maar je ziet geen animaties ofzo. Hij zegt gewoon grappige ****

Verder heb je in de wereld van die gewone beesten rondlopen, zoals zwijnen en konijnen en van die vogels die overvliegen. Blijf eens heel lang op zon poppetje drukken (duurt niet heel lang) totdat ie explodeert:p ook heel leuk

suc6:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Merci kgaat ne keer proberen!
Deze vraag is opgelost.

Zit jij ook op Battle.net?:confused:
 
nee, eigenlijk niet:S
het stomme is juist dat ik hem gewoon heb gekocht, maar mijn serial staat niet op de achterkant van mn boekje, maar ik kreeg hem op een stukje papier:S
mijn pc ging een keer kapot en warcraft was eraf en toen ik hem erop wou zetten was ik de serial kwijt dus heb eentje van internet maar daar zitten super veel mensen met dezelfde serial dus het internet kom ik niet eens meer op met warcrafr:S
maarja heb net een nieuwe pc dus ik speel nu wat recentere games maar ik vind het nog steeds een geweldig spel en als er een warcraft 4 word aangekondigd word ik helemaal blij:p
 
Wel ik heb een nieuwe computer dus ik zit safe.
Maar warcraft 4 ik ken wow maar warcraft4?
 
ja dat weet ik het spel is ook nog lang niet aangekondigd en bestaat ook niet, maar als die uit zou komen over een paar jaar:rolleyes:
 
OVER EEN PAAR JAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Misschien ben je dat spel dan al lang beu?!
Maar tzou wel GROOOOOOOOOOOOOOOT nieuws zijn!!!:)
 
OVER EEN PAAR JAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Misschien ben je dat spel dan al lang beu?!
Maar tzou wel GROOOOOOOOOOOOOOOT nieuws zijn!!!:)

Sorry maar hoe kan je Warcraft ooit beu zijn?????????
Ik speel nog steeds WC 1 t/m 3 (en net een punt gezet achter 4 jaar lang hardcore WoW :()
Maar voor als je het wil weten de geruchten gaan dat er word gewerkt aan of WoW 2 of een nieuwe Warcraft.
 
Wow 2 kan me gestolen zijn, maar Warcraft 4 daarentegen, Starcraft 2 ziet er al geweldig uit, laat staan een Warcraft 4 die miss over een paar jaar komt die nog veel mooier is:eek:
Tot die tijd blijf ik lekker Warcraft 3 spelen
 
Jaaaaa!
Maar ze gaan wel een ingeloofelijk grootte moeite moeten doen om een spel beter te maken da warcraft3!
Ik ben aan het minderen op warcraft3 en speel nu wow wrath of the lich king.
Maar moest warcraft4 ooit uitkomen dan zou ik direct terug gaan naar wacraft!
 
aan de andere kant is het ook wel stom dat WOW zo'n succes is. Voor Blizzard is het nu toch veel minder aantrekkelijk om een rts te maken die veel minder opleverd dan een mmorpg. maarja ik zie het er niet voor aan dat Blizzard hun beste franchise in de kou laat staan en zeker door het succes van wow hebben ze zoveel geld dat ze heel Warcraft 4 kunnen volpompen met vette dingen, dus ik kan niet wachten:)

btw wat vinden jullie van starcraft 2
gaan jullie die ook kopen en helemaal verrot spelen
 
Ik heb em al gepre-ordered :) Ik ga em zeker spelen tot ik er bij neerval.

Blizzard maken gewoon de meest briljante games, en ik denk opzich dat ze nog wel een nieuwe Warcraft uitbrengen... maar misschien idd niet in de vorm van een RTS. We shall see..
 
ik ga starcraft 2 ook veel spelen denk ik
en ik kan ook niet wachten op diablo 3

ALLES DAT GEMAAKT WORDT DOOR BLIZZARD IS GOUD WAARD
 
Sorry maar hoe kan je Warcraft ooit beu zijn?????????
Ik speel nog steeds WC 1 t/m 3 (en net een punt gezet achter 4 jaar lang hardcore WoW :()
Maar voor als je het wil weten de geruchten gaan dat er word gewerkt aan of WoW 2 of een nieuwe Warcraft.

WOW 2 komt er niet. er komt wel een nieuwe uitbreiding
 
als je tog met iemand wil samen spelen via wc3 moet je dat gewoon via hamachi doen :D
 
die nieuwe uitbreiding van WOW gaat wel vet worden, ten minste je kunt goblins en warders maken heb ik gehoord... ik hoop alleen dat het wat moeilijker gemaakt wordt. nu is het echt te makkelijk... dat wat ze gaan doen met azeroth (heb ik gehoord), dat je met een quest een soort van andere dimensie in gaat (net als bij dragonblight en icecrown) en dat het dus een lvl 80-85 gebied wordt, dat is opzich wel vet... maar als het hetzelfde is als bij icecrown bijvoorbeeld, dan kun je low level chars niet meer helpen met DM... omdat DM een lvl 80-85 dungeon wordt... ik hoop dat je dan nog terug kunt naar de low lvl gebieden, om je vrienden hun alts te kunnen helpen..

groetjes,
Pike
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan