Funpic reclame wegwerken in vBulletin

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thunderclap

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2007
Ik probeer mijn reclamebanner van de host funpic weg te werken. Normaal lukt dit altijd door deze code in de bron te plaatsen: <style>*/<body></body>*/</style>

Alleen als ik bij vBulletin ook maar één pagina verander door die code erin te zetten dan laat de pagina niet meer :\

Weet iemand hoe dit komt en of het op te lossen is?

De makkelijkste manier om de nep-poppups van funpic.de en funpic.org weg te halen is door deze code aan het eind van je body te zetten.

Code:
<textarea style="width:1px;height:1px;background-color:#F5FFD8;border-left-style:none;border-right-style:none;border-top-style:none;border-bottom-style:none;" rows="1" cols="1">
<%
connect.close
set connect = nothing
forum.close
set forum = nothing
end sub
%>

offtopic:
Bestreft het uitschakelen van de rechtermuisknop is <body onselectstart="return false"> beter dan jouw code. (Met zo'n lelijke pop-up.)
Jouw huidige code is:
Code:
<script LANGUAGE="JavaScript1.1">
function right(e) {
if (navigator.appName == 'Netscape' &&
(e.which == 3 || e.which == 2))
return false;
else if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' &&
(event.button == 2 || event.button == 3))
{
alert ("(c) top-side.de");
return false;
}
return true;
}
document.onmousedown=right;
if (document.layers) window.captureEvents(Event.MOUSEDOWN);
window.onmousedown=right;

</script>

Laatst bewerkt:
De code is misschien beter, maar bij vBulletin weet ik niet waar de <body> tags inzitten, in de index.php in ieder geval niet daar staat alleen puur php code in.

Als iemand dat weet is het probleem dus 100% verholpen:thumb:

Greetz,
Thunderclap

De code is misschien beter, maar bij vBulletin weet ik niet waar de <body> tags inzitten, in de index.php in ieder geval niet daar staat alleen puur php code in.

Als iemand dat weet is het probleem dus 100% verholpen:thumb:

Greetz,
Thunderclap

Als iemand wat weet?
De ontopic reactie ging over de funpic-reclame, de offtopic over je rechtermuisknop-script.

ps. Is thunderclap.funpic.de jouw site?

Als iemand wat weet?
De ontopic reactie ging over de funpic-reclame, de offtopic over je rechtermuisknop-script.

ps. Is thunderclap.funpic.de jouw site?

Nee, mijn website is www.ljpt.nl.tt

Ja of iemand weet hoe ik de funpic reclame kan wegkrijgen in een vBulletin forum..De scripts heb ik er nu voor alleen ik weet niet in welke file ik ze moet zetten want in index.php is geen body tag te vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan