crash
Verenigingslid
- Lid geworden
- 16 aug 2001
Ik heb hier een Club 3D Nvidia FX5700 128MB videokaart.
Nou heb ik het register bestandje gedownload om de overklok tabblad vrij te krijgen.(coolbit.reg)
Nu kan je via "Auto detect", de videokaart zichzelf laten overklokken en "testen" op stabiliteit.
Normaal draait de videokaart op:
Core clock frequency van 425mhz,
Memory clock frequency van 500mhz.
Laat ik de boel overklokken/testen, wordt er het volgende aangegeven;
Core clock frequency van 492mhz,
Memory clock frequency van 642mhz.
Ik denk, mooi dat gaat goed, maar na een opstart staat alles weer zoals in het begin.
Ik zet een vinkje neer bij "Apply settings at startup".
Adia32 geeft ook andere waardes, dan bij de videokaart instellingen wordt weergegeven, zowel overgeklokt als standaard instelling.
Ik ga er vanuit dat met "GPU" bij Aida32, je videokaart bedoelt wordt?
Is/bestaat er een programma, die je werkelijke klok/geheugen snelheid van je videokaart weergeeft?
Nou heb ik het register bestandje gedownload om de overklok tabblad vrij te krijgen.(coolbit.reg)
Nu kan je via "Auto detect", de videokaart zichzelf laten overklokken en "testen" op stabiliteit.
Normaal draait de videokaart op:
Core clock frequency van 425mhz,
Memory clock frequency van 500mhz.
Laat ik de boel overklokken/testen, wordt er het volgende aangegeven;
Core clock frequency van 492mhz,
Memory clock frequency van 642mhz.
Ik denk, mooi dat gaat goed, maar na een opstart staat alles weer zoals in het begin.
Ik zet een vinkje neer bij "Apply settings at startup".
Adia32 geeft ook andere waardes, dan bij de videokaart instellingen wordt weergegeven, zowel overgeklokt als standaard instelling.

Ik ga er vanuit dat met "GPU" bij Aida32, je videokaart bedoelt wordt?
Is/bestaat er een programma, die je werkelijke klok/geheugen snelheid van je videokaart weergeeft?