Fysiek geheugen 43% wat PC erg traag maakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

fanSte

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2006
Weet iemand het de oorzaak van dit probleem?

geheugeno.png

Nou, je hebt van jezelf wel een aantal applicaties runnen zie ik.
steam, firefox, msn, mcshield nemen allemaal redelijk wat geheugen mee.
maargoed. als ik jouw svchost zie, denk ik toch: die neemt wel erg veel geheugen..
zou daar maar eens naar kijken.

Dat bestand is idd wel vaak een geheugen slurper. Maar volgens mij is het een Windows bestand, dus niet te verwijderen. Weet u een oplossing voor dit bestand? Ik weet 100% zeker dat ik geen virus/trojan heb.

Hoe weet je dat zo zeker, waar heb je mee gescand en welke anti-virus gebruik je?

Ik heb verschillende anti-virus scanners gebruikt voor dat ik bij Mcafee aankwam (kaspersky, norton, avg, etc) Ik wou zeker zijn dat ik geen virus had.

McAfee VirusScan Enterprise v8.7i + Patch 3 NL denk ik... :D

Lol, dacht ik mijn handtekening aan te passen, zodat mensen meteen mijn specs zien, hoeven ze er niet meer naar te vragen, zien ze het nog over 't hoofd :)

Lol, dacht ik mijn handtekening aan te passen, zodat mensen meteen mijn specs zien, hoeven ze er niet meer naar te vragen, zien ze het nog over 't hoofd :)

Ik denk dat het hem meer zit in het feit dat niet iedereen daarin zijn sign up-to-date houd, en dus vaak liever nog even navragen..

Ik zou zeggen, om zeker te weten of het svchost is, probeer eens proces beeindigen. dit zou geen kwaad moeten kunnen.

Ik heb verschillende anti-virus scanners gebruikt voor dat ik bij Mcafee aankwam (kaspersky, norton, avg, etc) Ik wou zeker zijn dat ik geen virus had.

En welke staan er nu geinstalleerd?

En ook gescand op spyware en malware?

Ik denk dat het hem meer zit in het feit dat niet iedereen daarin zijn sign up-to-date houd, en dus vaak liever nog even navragen..

Ik zou zeggen, om zeker te weten of het svchost is, probeer eens proces beeindigen. dit zou geen kwaad moeten kunnen.

hmm, ik was bestanden aan t uitpakken, terwijl dat bestand op meer dan 200.000 stond, nu staat het op 178.000 en is mijn pc niet meer zo traag. Raar, dat uitpakken van bestanden svchost aantast. Winrar heeft toch geen service?

Als ik winrar start, en daarna in cmd tasklist /svc dan zie ik hem er wel tussen staan ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan