Fysiek geheugen hoog

Status
Niet open voor verdere reacties.

no013

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 aug 2009
Hallo,
laatste tijd lopen de spellen die ik speel niet meer zo soepel als normaal. Ik ben dan op taakbeheer gaan kijken, en valt me op dat mijn CPU gebruik rond de 5% zit en mijn fysiek geheugen 40% (als ik geen programma's of spellen aan heb staan). Kan dit de reden zijn waarom het wat langzamer is gaan worden?

oh en als ik bij de processen kijk, merk ik op dat er 3 svchost.exe hoog in de lijst staan. De eerste is 65.000kb, tweede is 41.000kb de derde is 30.000kb. Is dit normaal? En hoe is dit te veranderen?

alvast bedankt.

Hoi

Dat is vrij normaal bij vista ik heb er ook altijd over verbaast zoveel geheugen gebruik.
heb je al eens met ccleaner wat gedaan misschien lost dat wat op ik zit zo maar mee te denken hoor, maar dat geheugen gebruik schijnt normaal te zijn.

Modag

Ik heb net even die CCleaner gebruikt, maar het had geen effect.
Is het dan niet vreemd dat de CPU-gebruik laag is, en de Fysiek geheugen veel hoger ligt.
en de CPU verandert om de seconde, terwilj de fysiek geheugen vast zit op 1 getal (42% bij mij).

Hoi,

Als je links op mijn afatar klikt zie je bij mijn systeem het systeem en geloof me ik heb het zelfde.
Laatste tijd niet iets geinstalleerd of veranderd ,al op spy ware en virussen gescand

Modag

Wel vreemd dat, dat normaal is.
Sinds ik er toch niks meer aan kan doen, moet ik er maar gewoon aan wennen.
Toch bedankt voor je antwoorden

Zal het mischien iets uitmaken als je de service van superfetch uitschakeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan