Eind 2004 heb ik een Medion computer bij de Aldi gekocht. Sinds begin dec. 2005 heb ik constant problemen met de internetverbinding van @home. De LAN-3 verbinding doet het niet, er staat een geel uitroepteken bij. Enkele malen gebeld met @home, bij de derde keer werd gezegd dat het aan de netwerkkaart van Medion lag. Medion zou nl. veel netwerkkaarten hetzelfde fysieke nr. hebben gegeven, waardoor er problemen kwamen. Heb Medion gebeld en die zeiden dat dat inderdaad klopte. Ik zou software toegestuurd krijgen waarmee het verholpen zou worden. De software heb ik nog niet, ik heb meestal geen, een enkele keer wel even verbinding met internet, niet via de LAN-3, maar vlgs. mij via de andere LAN of een draadloos netwerk (die ik vlgs. mij nooit heb aangesloten).
Heeft iemand hier ooit iets van gehoord, kan zoiets bestaan?
Ik dacht eerst dat het een smoesje van @home was, omdat ik eigenlijk elke maand wel enkele dagen problemen heb met de internetverbinding.
Ik ben benieuwd wanneer ik de software krijg en of het probleem dan inderdaad verholpen is.
Heeft iemand hier ooit iets van gehoord, kan zoiets bestaan?
Ik dacht eerst dat het een smoesje van @home was, omdat ik eigenlijk elke maand wel enkele dagen problemen heb met de internetverbinding.
Ik ben benieuwd wanneer ik de software krijg en of het probleem dan inderdaad verholpen is.