Fysieke nr. netwerkkaart Medion computer

• Onderwerp starter Onderwerp starter Olga
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Olga

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2001
Eind 2004 heb ik een Medion computer bij de Aldi gekocht. Sinds begin dec. 2005 heb ik constant problemen met de internetverbinding van @home. De LAN-3 verbinding doet het niet, er staat een geel uitroepteken bij. Enkele malen gebeld met @home, bij de derde keer werd gezegd dat het aan de netwerkkaart van Medion lag. Medion zou nl. veel netwerkkaarten hetzelfde fysieke nr. hebben gegeven, waardoor er problemen kwamen. Heb Medion gebeld en die zeiden dat dat inderdaad klopte. Ik zou software toegestuurd krijgen waarmee het verholpen zou worden. De software heb ik nog niet, ik heb meestal geen, een enkele keer wel even verbinding met internet, niet via de LAN-3, maar vlgs. mij via de andere LAN of een draadloos netwerk (die ik vlgs. mij nooit heb aangesloten).
Heeft iemand hier ooit iets van gehoord, kan zoiets bestaan?
Ik dacht eerst dat het een smoesje van @home was, omdat ik eigenlijk elke maand wel enkele dagen problemen heb met de internetverbinding.
Ik ben benieuwd wanneer ik de software krijg en of het probleem dan inderdaad verholpen is.

Koop gewoon een nieuwe netwerkkaart dan ben je er vanaf, kost 10 euro

Is dat echt zo? Ik heb geen verstand van zoiets nl. Als het zo gemakkelijk te verhelpen is, heb ik dus weken lang voor niets die problemen met internet gehad?

Medion netwerkkaart

Heb hier exact hetzelfde probleem gehad. Medion PC in december 2004 gekocht en eind november 2005 opeens problemen met netwerkverbinding.

Na installatie van een nieuwe modem door Multikabel leek het probleem verholpen te zijn. Maar helaas, afgelopen dagen werd de verbinding met internet weer regelmatig verbroken.

Na herinstallatie van windows, diverse virus scans en vele uren speuren heb ik beloten om een nieuwe netwerkkaart in te bouwen.

En jawel probleem opgelost!!!!:thumb:

Succes!

Afgelopen week heb ik nogmaals met Medion gebeld om te vragen waar de software bleef. Deze bleek al te zijn opgestuurd, ik had hem echter niet ontvangen. Men zou mij meteen een nieuwe cd sturen en ja, deze had ik na 2 dagen. Ik heb de software geïnstalleerd, het Mac-adres moeten wijzigen en nu heb ik gelukkig weer gewoon verbinding met internet.
Ik heb wel een klachtenbrief gestuurd naar Medion en geschreven dat ik vind dat ze mij een maand het bedrag van mijn internetabonnement moeten vergoeden. Ik ben zeker een maand niet on-line geweest. Daarbij heb ik verschillende malen met @Home en met Medion gebeld. Ben benieuwd hoe ze hierop reageren.
Mijn probleem is dus opgelost. Ik vraag me echt af hoeveel mensen, buiten Ramon en mijzelf, dit probleem hebben gehad. Ik heb verder niets hierover gelezen, Medion heeft hierover geen bericht laten uitgaan.

Groeten, Olga

Heb hier nog een draadloze router liggen van medion nooit gebruikt, heeft een update nodig en dat lukt dus niet na talloze pogingen.. MEDION :evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan