Géén cd van webcam !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Benjamin0162

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2007
Hallo mensen,

Ik heb een webcam zonder cd. Is het mogelijk om een webcam opnieuw te installeren op pc terwijl je geen cd beschikt? Zo, ja? Weet iemand waar ik dat vandaan kan halen?

Alvast bedankt.
Bunyamin

Ja, als je de drivers ophaalt van de site van die fabrikant. Alleen met Vista gaat het soms lastig daar er vaak nog geen drivers voor zijn bij webcams.

jazeker. Weet je het type/merk van de webcam? Meestal staat dit ook op de webcam zelf. Als je dit weet ga je naar www.google.nl, en typ je "download drivers [type webcam]".

[type webcam] vervang je uiteraard door het type van je webcam;)
Als je er niet uitkomt, post het type hier eens ;)

Bedankt voor de snelle reactie !

jazeker. Weet je het type/merk van de webcam? Meestal staat dit ook op de webcam zelf. Als je dit weet ga je naar www.google.nl, en typ je "download drivers [type webcam]".

Mensen, bedankt voor de raad! Ik zal het zo snel mogelijk proberen en jullie horen het nog van me!

Groeten,
Benjamin:thumb:

Niekfct! Heel erg bedankt voor de uitleg!!! Ik heb het precies gedaan hoe jij het had gezegd!
En het is me gelukt, nogmaals bedankt !!!

:thumb:

Heelemaal mooi! :thumb:

Veel plezier!

Ps. druk even rechtsonderin op "vraag opgelost", dan weten anderen dat hier een antwoord te vinden is ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan