G-Data met Emule.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boomeik

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2007
Berichten
33
Ik twijfel of ik in dit topic of hier moest plaatsen maar heb het volgende probleem :

Ik heb sinds kort een trial van GData Internet Security geïnstalleerd maar Emule werkt dan niet meer goed .
Nu heb ik ontdekt als ik het zoals het plaatje doet dat die wel werkt maar zet ik nu op die poort niet alles open ? Ik heb poort 4673 TCP en UDP open gezet.
Vink het vinkje aan dan blokkeert die in Emule weer alles.

gdatanetwerkenbewerkench6.jpg


Is er iemand die ook G-Data in combinatie met Emule heeft of die weet hoe dit werkt .
 
gdataregelassistentuh1.jpg


Je kan hierin alleen maar bepaalde poorten selecteren als jezelf wat in vult blijft het niet staan.

Emule nu opnieuw opgestart en het gaat wel wat beter Als er nog iemand hier is dit gebruikt met Emule ,zal ik het graag willen weten.


Off Topic nog :

Die scanner is wel heel erg traag .Gisterenavond opgestart op een harddisk van 320 GB nu nog steeds bezig .
Heb een Intel Core2 CPU 6600@2,40 GHZ . Daar kan het niet aan liggen.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Boomeik

Die poort kan in principe door een ander programma gebruikt worden. Maar als ik het scherm bekijk zal de firewall dit enkel maar toestaan voor emule in dit geval.

Normaal komt die traagheid ten eerste omdat deze scanner eigenlijk 2 scan engines gebruikt en wat ook meespeelt is hoe diep dat de scantaak is daarmee bedoel ik wordt er tegelijkertijd naar malware,archieven geopent,enz dat neemt tijd in beslag. Je doet zo'n scans best in veilige modus en wanneer je niets doet met je pc.

Niels
 
Emule werkt nu uitstekend en er komt volgens mij inderdaad niks anders door die poort binnen .

Ik kwam met G-data pas laat achter dat ik hem 2 keer had opgestart .
Als je gaat kijken naar nog wat anders hebt die niet door dat die al bezig is
Zegt dan gewoon dat je nog moet scannen.


En verder :
Als je outlook opstart ga die eerst al je ongelezen mails scannen .
Ook als ik Firefox opstart gaat die nog even laden terwijl ik daar alles hebt uitgezet.

Hij geeft inderdaad een hele goede beveiliging maar dat ding maakt je systeem gewoon erg traag .
 
Het werkt uiteindelijk niet goed. Iedere keer worden om de haverklap de poorten dicht gezet
En de veiligheid kan dan wel met dit ding OK zijn maar je systeem wordt hier mee vreselijk traag . Norton is daar vergeleken niks bij.

Deze er maar weer even op gezet.
Een andere keer met wat meer tijd een ander Firewall proberen .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan