G Data probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik denk dat je G data iets te gevoelig staat of een fals positive geeft, want als ik op de website gaat geeft avast geen enkel probleem op , het is dus veilig ..... kijk is naar je instellingen bij G Data of je daar niets kan veranderen, zoals die website als veilig aanduiden in G Data zodat G Data die website met rust laat ....
 
G-Data was right! This website is very popular for the hit-game Minecraft, but it does give you Malware. I installed an Anti-Malware program and visited this website regularly. My software said that PlanetMinecraft.com did have Malware, either directly through the wesite or through advertisments (or even through texture pack files or world files!) and is not a safe site to be on no matter how popular.





Should I go here: No matter how popular or cool (or reliable), NO. It gives you malware. Find a better website!
Does it have viruses: Yes! It has Malware integreted in it. Either through advertisements, or files.
Overall website rating: 3/10

Dus als ik deze man wil geloven heeft G Data toch gelijk?
 
avast en vele andere antivirus programma's geven geen waarschuwing aan, alles G-Data geeft het wel aan dat er malware aanwezig is, ik heb nochthans nadien met malwarebytes en ook nog is met emsisoft anti malware gescant en niks gevonden .... nu is het aan jou wat gaat doen ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan