G-force GTX 465

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roel0f

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2007
Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen... Het volgende.

Ik heb een 3D compatible LCD scherm van Samsung, die werkt samen met de 3D Nvidia kit helemaal oke. Nu heb ik een Plasma scherm van Samsung gekocht, ook een 3D compatible scherm en ik wil graag films vanaf mijn pc naar mijn tv in 3D afspelen.

Ik heb een DVI-D dual link kabel gekocht (die had ik ook nodig bij mijn pc-display om 3D te kunnen kijken) vervolgens heb ik alles aangesloten. Ik heb nu beeld en zit dit bericht zelfs te typen op mijn tv scherm alleen ik krijg 3D niet goed voor elkaar. Op de een of andere manier moet ik het tv-scherm als hoofdbeeldscherm instellen, dan krijg ik pas de optie om het beeldscherm in full hd op 3D stand te zetten, 24 herz in dat geval. Als ik dan een film afspeel is het helemaal super maar ik wil niet dat ik dit scherm als hoofdbeeldscherm heb. Als ik het beeld van mijn pc weer terugzet als hoofdbeeldscherm heb ik alleen nog maar de optie om het tv-beeldscherm full-hd op 60 herz te spelen en ook de optie 3D staat er dan niet meer bij in mijn Nvidia menu...

Dusssss... allemaal zeer ingewikkeld, ik hoop dat jullie er iets van snappen... let me know of iemand dit probleem kent en of/hoe jij het hebt opgelost...

Alvast bedankt!

Brgds,
Roel

:) Laatste driver wel geinstaleerd ?? :D versie ... 285.62 ! ! en gelezen artikel ( Bij NVIDIA ! ) over 3D vision ?? ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan