G-mail als opslag?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SingAlong

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2008
Hoi allemaal,

Om mijn verzameling aangekochte orkestbanden veilig te stellen heb ik net een nieuw gmailaccount aangemaakt. Ik ben nu bezig met het uploaden van mijn bestanden en stuur dan elke keer het bericht met bijlage naar het aangemaakt mailadres.
Mag dit eigenlijk wel van Google? Of zouden ze kunnen zien dat in een uur veel is geupload en daardoor je account verwijderen?

Alvast bedankt voor de info. :thumb:

Zo lang jij onder je limiet blijft is er niks aan de hand. Er zijn zo veel mensen die deze manier uitvoeren.
Of het de meest ideale is blijft natuurlijk de vraag.

Dank je voor je reactie. :D
Wat zou dan een meer ideale manier zijn? ;)
Ik wil mijn bestanden graag vanaf internet kunnen bereiken.

Ojee.. krijg nu deze melding bij G-mail:
Deze account is tijdelijk vergrendeld vanwege ongewone accountactiviteiten. Het kan maximaal 24 uur duren voordat je weer toegang hebt.

Ongewone accountactiviteit wordt als volgt omschreven, maar is niet beperkt tot de volgende omschrijvingen:

1. Het binnen korte tijd ontvangen, verwijderen of downloaden van grote hoeveelheden berichten (via POP).
2. Het verzenden van een groot aantal berichten dat niet kon worden bezorgd (berichten die worden teruggestuurd).
3. Het gebruik van programma's voor het delen of opslaan van bestanden, browserextensies of programma's van derden voor automatische aanmelding bij je account.
4. Meerdere instanties van je Gmail-account geopend laten.
5. Browserproblemen. Wanneer je browser constant aan het laden is bij het openen van je Postvak IN, is er waarschijnlijk sprake van een browserprobleem. Mogelijk moet je in dat geval het cachegeheugen wissen en de cookies verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan