(G)Mail komt soms niet aan

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mesru
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Mesru

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2006
Hallo, ik heb een vreemd probleem. Van een paar vrienden komt de mail die zij versturen niet bij mij aan. Het gaat voor zo ver ik nu weet om een paar mensen met een quicknet account. Ik heb zelf een gmail account.
Het vreemde hieraan is, dat er veel mensen met een quicknet account zijn waarvan de mail wel bij mij aankomt.
In eerste instantie dacht ik dat het aan Outlook lag, maar als ik op webmail ga kijken dan zie ik de berichten daar ook niet staan.
De mensen waarvan de berichten niet bij mij aankomen, krijgen geen foutmelding van quicknet.

Heeft iemand een idee waar ik dit moet zoeken?

Hallo manamana, dank je voor die link, ik ga hem proberen en kom later nog wel terug met het resultaat. :)

Hallo manamana, de link was niet van toepassing op dit probleem. Er waren geen filters voor deze gebruikers ingesteld, en ook doorsturen was niet ingesteld.

Ik zou graag willen weten of anderen ook problemen hebben met quicknet. Op het ogenblik lijkt bij het ontvangen alles in orde te zijn. Maar van een aantal mensen met quicknet account krijg ik bij het beantwoorden van hun mail de melding:

Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 Message refused by spam filter. (state 18).

Ik ontvang dus wel mail van deze gebruikers, maar als ik hierop reageer wordt dit door het spamfilter van quicknet geweigerd. Heeft iemand anders hier ook last van. Of last gehad? Ik wil graag weten hoe ik deze mensen alsnog kan benaderen/antwoorden. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan