G station ineens een flashstation

Status
Niet open voor verdere reacties.

mango

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2006
Hallo, ik weet niet of ik bij het goede zit maar ja, ik heb een keer iets gedaan (toen ik stoned was) met draadloos internet, ik had draadloos internet geinstaleerd maar dat kan helemaal niet, er zit er eentje op me moederboard,maar ik heb geen draadloze dingetjes in mijn meterkast,maar nu is ineens mijn G station een flashstation geworden, ook het icontje is een usb, hoe kan ik dit weer normaal krijgen?

mvg
...

Heb je toen je stoned was ook niet toevallig een USB stick of MP3 speler of zoiets in een USB poort gestopt? Of een foto kaartje in een kaartlezer.

Wat was je G: normaal?

Wat zie je als je bij schijfbeheer kijkt?

Heb je toen je stoned was ook niet toevallig een USB stick of MP3 speler of zoiets in een USB poort gestopt? Of een foto kaartje in een kaartlezer.

Wat was je G: normaal?

Wat zie je als je bij schijfbeheer kijkt?

Ik heb hele maal niks in me usb poort gestopt, dat is het rare, ik ben niet achtelijk ik weet redelijk veel van comps, maar het is in eens een flashstation geworden, en normaal was het gewoon G: station, en die zag er gewoon uit zoals elk normaal station, en op eigenschappen zie ik ook niets bijzonders:S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan