G19 word niet meer herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barminator89BE

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
dit is onlangs gebeurt ik starte mijn computer op en hij herkend mijn toetsenbord niet meer ik heb niet in de instellingen gezeten zelf niet aan de kabel geweest ik kan nog typen en zo maar bv. de lcd of de verlichtte toetsen werken niet meer iemand een idee?

heb windows 7 enterprise edition 64bit

Alvast Bedankt,
Bart

Laatst bewerkt:
wat heb je in de tussentijd gedaan?
ik heb zelf ook een G19, had destijds problemen met mijn Asus moederboard. simpele update van het moederboard zorgde ervoor dat mijn computer weer kon opstarten.
iets meer informatie is wel gewenst...

alle drivers en bijprogramma's geinstalleerd?
niet uitgezet?
starten deze automatisch op als de computer opstart?
hoeveel usb ingangen heb je in gebruik?

de software staat geïnstaleerd want hy heeft 2à3 maand perfect gewerkt
alles start automatisch nog eens nagekeken in msconfig
ik heb in totaal 9 usb poorten er worden momenteel 6 van gebruikt

ik begrijp het gewoon niet waarom de usb aansluiting ineens niet meer wordt herkend terwijl het altijd heeft gewerkt

ik heb een mail gestuurt naar logitech die kunnen misschien weten zij wat er mis is

je hebt trouwens niet toevallig de adapter van het toetsenbord vergeten in het stopcontact te doen?
de switch aangezet van een stekkerdoos?

LCDMon.exe
LGDCore.exe

deze twee processen heb je nodig om te doen wat jij vraagt. ( Heb ik snel even gecheckt )
Kun je mij vertellen of die ook draaien bij jou?
( ctrl + alt + delt, taakbeheer, processen )

mocht dit niet zo zijn, dan kun je even proberen ze opnieuw op te starten.
mijn locatie zodat je eventueel manueel kunt opstarten:
C:/Program Files/Logitech/GamePanel Software/LCD Manager/LCDMon.exe
C:/Program Files/Logitech/GamePanel Software/G-series Software/LGDCore.exe

werkt dit? dan starten de programma's slechts niet op bij het opstarten van windows
werkt dit niet? kun je me dan even aangeven waarom het niet werkt, waarom dat programma's niet opstart

je hebt trouwens niet toevallig de adapter van het toetsenbord vergeten in het stopcontact te doen?
de switch aangezet van een stekkerdoos?

LCDMon.exe
LGDCore.exe

deze twee processen heb je nodig om te doen wat jij vraagt. ( Heb ik snel even gecheckt )
Kun je mij vertellen of die ook draaien bij jou?
( ctrl + alt + delt, taakbeheer, processen )

mocht dit niet zo zijn, dan kun je even proberen ze opnieuw op te starten.
mijn locatie zodat je eventueel manueel kunt opstarten:
C:/Program Files/Logitech/GamePanel Software/LCD Manager/LCDMon.exe
C:/Program Files/Logitech/GamePanel Software/G-series Software/LGDCore.exe

werkt dit? dan starten de programma's slechts niet op bij het opstarten van windows
werkt dit niet? kun je me dan even aangeven waarom het niet werkt, waarom dat programma's niet opstart

ok heb alles nagekeken wat je had voorgesteld
heb de stekker uitgetrokken en trug ingestoken dan komt even het logitech logo op de lcd maar dan valt het weer weg

LCDMon.exe
LGDCore.exe
worden allebei bij het opstarten van de computer gestart en worden constant uitgevoerd

mischien zoals hier eerder werd genoemd een bios update, of een update voor USB apparaten voor je mobo.
Zelf had ik alleen dat de Sideshow en g profielen op het schermpje kwam, toen moest ik weer de driver van de CD (DUS NIET DE NIEUWSTE ONLINE) en daarna die online

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan