G5 Muis werkt maar half

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bermuda

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2008
Hoi,

Heb nu al anderhalf jaar een G5 muis, en in die tijd (ik neem hem altijd mee dus ik rol die draad er steeds omheen) dat ik hem heb zitten er in de draad nogal wat boogjes en knikken. Nu gisteren sluit ik hem weer aan, de scroller doet het, de back en forward knop doet etc. maar soms klikt hij gewoon niet!

Dan kan ik overal op klikken wat ik wil maar geen programma opent. Ik moet dan weer ctrl-alt-deleten zodat hij wel weer kan klikken. Als ik dan naar een volgende pagina ga moet ik weer ctrl-alt-deleten voordat hij klikt. Dit is tamelijk irritant, heb het probleem op mijn laptop en op een computer van school.

Iemand een oplossing of is de muis gewoon naar de *****?

Gr,
Wesley

De enige manier om te controleren of je muis naar de kl**ten is:
Sluit een andere muis met kabel aan zodra je constateert dat het met die van jou mis is.
Doet die het dan wel, dan heb je te vaak het snoertje om de muis gewikkeld .... :p

bij de andere muis gebeurt hetzelfde, ook wanneer ik het touchpad gebruik krijg ik dit probleem. Ctrl-Alt-Delete lost het dan voor kort op.

Hoop voor jou dat je er een oplossing voor vindt.
Is ook nogal een rare vraag: zowel op een laptop, als op een pc op school .... hetzelfde probleem?
Je gaf aan dat het te maken zou hebben met één muis, maar later geef je weer aan dat het niet alleen met die muis is .....
Kortom: het zal moeilijk worden jou 'hier' te helpen met de manier waarop je het probleem aankaart.

wordt hij Wel herkent,als je hem er op zet?
installer dan de software nog eens.

Laatst bewerkt:
Hoop voor jou dat je er een oplossing voor vindt.
Is ook nogal een rare vraag: zowel op een laptop, als op een pc op school .... hetzelfde probleem?
Je gaf aan dat het te maken zou hebben met één muis, maar later geef je weer aan dat het niet alleen met die muis is .....
Kortom: het zal moeilijk worden jou 'hier' te helpen met de manier waarop je het probleem aankaart.

Excuses, zal het wat beter uitleggen.
Ik dacht eerst dat het te maken had met de G5 muis die ik op de laptop aansluit. Die muis gebruik ik ook op een school PC. Met een andere muis, de G5 muis en het touchpad heb ik hetzelfde probleem, namelijk dat ik nergens op kan klikken behalve nadat ik op Ctrl-alt-delete druk.

Het probleem zal dus waarschijnlijk in de computer zitten en niet in de muis, maar dan nog begrijp ik niet waarom ik exact hetzelfde probleem heb op mijn laptop en op een school PC. Lijkt me wel heel toevallig.

wordt hij Wel herkent,als je hem er op zet?
installer dan de software nog eens.

Op beide PC's wordt hij herkent. Ik kan de muis wel gewoon bewegen, maar nergens op klikken. Ik heb er nu al een tijdje geen last meer van gehad, ik hoop dat het zo blijft maar vertrouw er niet op.

Bedankt voor jullie hulp, en snelle reacties.

Groetjes,

Wesley

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan