G51 Logitech Vragen

• Onderwerp starter Onderwerp starter snor
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

snor

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2007
Ik wil binnenkort misschien een Logitech G51 systeem halen.
Mijn vragen op een rij:
Opgelost? | Vraag
[Nee] | Bij welke winkel (geen internet winkel zoals 4launch) raden jullie hem aan te kopen?
[Nee] | Maakt hij geluid in standby?
[Ja] | Maakt het uit als hij de hele tijd standby staat, gaat hij er niet op achteruit?
[Ja] | Kan je beter de schakelaar omzetten, eigenlijk hetzelfde als stekker uit het stopcontact?
[Moet ik nog testen] | Als ik dat doe bij mijn andere speakers (met de schakelaar uit zetten) en ik zet hem dan weer aan dan hoor je zo'n doffe plof, is dat slecht of kan dat geen kwaad (maar als ik hem standby laat staan dan maakt hij geluid, hij staat op mijn kamer en dat is niet fijn)?

Laatst bewerkt:
Ik wil binnenkort misschien een Logitech G51 systeem halen.
Mijn vragen op een rij:
Opgelost? | Vraag
[Nee] | Bij welke winkel (geen internet winkel zoals 4launch) raden jullie hem aan te kopen?
[Nee] | Maakt het uit als hij de hele tijd standby staat, gaat hij er niet op achteruit?
[Nee] | Maakt hij geluid in standby?
[Nee] | Kan je beter de schakelaar omzetten, eigenlijk hetzelfde als stekker uit het stopcontact?
[Nee] | Als ik dat doe bij mijn andere speakers (met de schakelaar uit zetten) en ik zet hem dan weer aan dan hoor je zo'n doffe plof, is dat slecht of kan dat geen kwaad (maar als ik hem standby laat staan dan maakt hij geluid, hij staat op mijn kamer en dat is niet fijn)?

Veel vragen, twee antwoorden.....

Koop 'm bijvoorbeeld hier.
Als je hem langdurig niet gebruikt, b.v. s'nachts , zet hem dan gewoon uit met de (hoofd) schakelaar.
Zet je volume eerst laag voor je hem uitzet.

Grtz.

Om te beginnen alvast bedankt voor je hulp :thumb:

Koop 'm bijvoorbeeld hier.
Ik woon midden limburg dus dat is nogal ver rijden voor mij.
Als je hem langdurig niet gebruikt, b.v. s'nachts , zet hem dan gewoon uit met de (hoofd) schakelaar.
Zet je volume eerst laag voor je hem uitzet.
Oke, ik zal kijken of dat bij de speakers die ik nu heb ook zo is, dat je dan die plof niet krijgt.

Bedankt :D

Weet iemand nog andere winkels?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan