Ga ik na deze uprade er veel op vooruit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

whittey

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2005
Berichten
3.663
Hoi, mijn vader wil graag een andere/nieuwe pc:
Zijn huidig systeem is een:
AMD 3000+ socketA
MSI bordje
2x512 MB RAM
en een los videokaartje van 512 MB ...
2x 80 GB Seagate HD's

Zijn nieuwe systeem zal deze worden :>http://www.dragoncomputers.nl/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage_new/product_id,703/category_id,84/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,26/

Zoals de titel het al vraagt/zegt: Ga ik er veel op vooruit?

EDIT: Er zal slechts gebruik worden gemaakt van internet en MS Word/Excel
 
Laatst bewerkt:
Hoi...

Ja daar ga je wel op vooruit.Behoudens de videokaart/chip.Nu zeg je dat je een aparte kaart heb.In het nieuwe systeem zit een onboard chipje.

Voor de eisen als internet en word/exel is dat geen probleem.Voor de rest is het dus een budget systeempje.Maar wel compleet.En daar zullen jullie(om wat voor redenen dan ook)best over nagedacht hebben.
 
Laatst bewerkt:
ja, pa zit een beetje krap bij kas, vandaar dit budget systeempje

Spellen spelen doet ie toch al niet, en anders zou ik die kaart nog wel over kunnen zetten als dat dan ook een PCIe is ..

EDIT: Dragoncomputers is wel een OK adres?
 
Het bordje heeft een pci-e slot.:thumb:
Moet geen al te zware kaart zijn anders kan je wellicht nog in problemen komen met de voeding.

Ik kan verder geen mening geven over Dragon computers.Zelf geen ervaring mee.
 
Ik kreeg deze hit. Check de posts vanaf nummer 15 en je kan je eigen conclusies trekken ;)klik
 
Als dat het enige is waar ze dus in posting 15 en dan het rood gedrukte over vallen??

is wat mij betreft een mug en olifant.
 
Vind ik ook, maar misschien zag het er destijds nog anders uit.
 
Als men al gaat vallen over het feit dat een site zo'n regel zet(wat ik eigenlijk alleen maar klantvriendelijk vind)en daarmee de kwaliteit van dit bedrijf in twijfel trekken ga ik me afvragen hoe de verdere gedachtegang is in het leven is van deze persoon.

Dit vond ik: klik
 
Veel positieve reacties, dus ik denk niet dat je daar problemen mee gaat krijgen. Als je hem gewoon op gaat halen al helemaal niet :thumb:
 
Mannen, ik weet genoeg!
Ik kan daar best wel bestellen dus, ach, over elk bedrijf valt wel iets negatiefs te zeggen/vertellen..
De tijd zal het leren!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan