Ga naar sectie besturingssysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lazy54

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2005
Berichten
6
Van Symantec heb ik een oplossing gekregen voor een ander probleem wat ik heb. Daarin wordt mij verteld dat ik naar de sectie van mijn besturingssysttem moet gaan. Maar hoe doe ik dit???????????:confused:
 
Zou je het probleem eens hier kunnen formuleren..
En ook de oplossing?

Dan is het iets makkelijker om je te helpen :)
 
Ik heb problemen met de LiveUpdate van NAV. De oplossing die ze geven is:
Ga naar de sectie voor uw besturingssysteem.
Bij Windows Me
1. Selecteer de volgende regel: regsvr32 "c:\program files\norton antivirus\nav.dll
2. Klik op bewerken en klik vervolgend op kopiëren
Dat snap ik allemaal wel maar hoe kom is in die sectie v.h. besturingssysteem
 
Geplaatst door Lazy54
I
1. Selecteer de volgende regel: regsvr32 "c:\program files\norton antivirus\nav.dll
2. Klik op bewerken en klik vervolgend op kopiëren
Dat snap ik allemaal wel maar hoe kom is in die sectie v.h. besturingssysteem

En verder? graag het hele verhaal. Met kopiëren allen kom je er niet.
 
Maar het gaat mij alleen om de eerste zin, dan heb je toch niet alles nodig?
Dit is dan de rest:
1.Klik daarna op start en vervolgens Uitvoeren. Het dialoogvenster uitvoeren verschijnt.
2.Klik met rechtermuis in het veld Openen en vervolgens op plakken. De tekst uit stap 1 verschijnt.
3. Klik op OK
Start NAV en voer vervolgens liveupdate uit.

Dit was alles.
 
Geplaatst door Lazy54
Maar het gaat mij alleen om de eerste zin, dan heb je toch niet alles nodig?
Dit is dan de rest:
1.Klik daarna op start en vervolgens Uitvoeren. Het dialoogvenster uitvoeren verschijnt.
2.Klik met rechtermuis in het veld Openen en vervolgens op plakken. De tekst uit stap 1 verschijnt.
3. Klik op OK
Start NAV en voer vervolgens liveupdate uit.

Dit was alles.

Dat is al iets anders. Heb je dat ook gedaan??

Dat kan een teken zijn dat die file beschadigd is.
 
Ik vermoed dat ze bedoelen, ga naar de sectie van uw besturingssysteem (in dit geval ME, dus niet XP, 2000 .....) en lees daar verder wat u moet doen en dat is wat je hier schrijft.
 
Nee, dat heb ik niet gedaan omdat ik niet weet hoe ik in de sectie van mijn besturingssysteem kom.
 
ik denk dat ik weet wat er gebeurd is....

Symantec heeft zelf geknipt en geplakt...

Het gaat namelijk volgens mij om de produkt registratie die nodig is voor het ophalen van updates ( als ik het zo ff gok..)

op de website staat beschreven dat je precies moet weten wat er wel en niet geinstalleerd is, alleen NAV of is het onderdeel van Systemworks???

Op de website staat: ( met sectie bedoelen ze denk ik gewoon ga naar het gedeelte dat van toepassing is op uw computer)

Klik op Start en vervolgens op Uitvoeren.
Gebruik de juiste opdracht voor uw besturingssysteem en voor de manier waarop NAV geïnstalleerd is:

OPMERKING: Vervang het pad door het door u gebruikte pad als u NAV in een andere map geïnstalleerd hebt.

Windows 95/98/Me/2000/XP
Typ (of knip en plak) de volgende tekst als NAV alleen geïnstalleerd is (niet als onderdeel van SystemWorks) en klik dan op OK:

regsvr32 "c:\program files\norton antivirus\nav.dll"

Typ (of knip en plak) de volgende tekst als NAV geïnstalleerd als onderdeel van SystemWorks en klik dan op OK:

regsvr32 "c:\program files\norton systemworks\norton antivirus\nav.dll"

----------------------------------------------------------------

Btw: als dit ( de registratie ( dus in live update geen overzicht van de te updaten programma's) niet je probleem is...vertel dan hier je probleem ff exact, dat praat makkelijker. vandaar dat vanZwam hiernaar vroeg!
 
Laatst bewerkt:
Ok, dan vertel ik hier mijn probleem met NAV want ik kom er zo niet uit.

Als ik in NAV de Live-update uitvoer dan kan ik de update wel downloaden maar bij het installeren krijg ik een foutmelding:
De onderstaande bestanden konden niet door liveupdate worden bijgewerkt:
Bestand: C:\progra~1\Norton~1\Navlucbk.bl

^De oplossing die ik kreeg van Symantec heb ik al eerder vermeld.

Ik heb Norton veel langer en nog nooit problemen gehad met live update. Het is niet geinstalleerd onder System Works en ik heb het pad ook niet veranderd.
 
nou maar dan weet je dus nu wat je moet doen....

I
1. Selecteer de volgende regel: regsvr32 "c:\program files\norton antivirus\nav.dll
2. Klik op bewerken en klik vervolgend op kopiëren
3.Klik daarna op start en vervolgens Uitvoeren. Het dialoogvenster uitvoeren verschijnt.
4.Klik met rechtermuis in het veld Openen en vervolgens op plakken. De tekst uit stap 1 verschijnt.
5. Klik op OK
6.Start NAV en voer vervolgens liveupdate uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan