• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gaarne een progje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Archimedes

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2005
Beste Mensen,

Ik had een vraag over een progje die over een bepaalde product gaat en uit welke tank met welke monsters(die getrokken uit een landtank) met een datum en tijd met eventueel nog op en aanmerkingen van dat bepaalde product of toestand van dat product.
Ik had hier voor een progje maar dat heb ik per ongeluk gedeleted, omdat de datum en tijd niet goed werd neegezet. De datum en tijd had ik in een(1) cel geplaatst met de code Row()., maar als ik de volgende dag weer iets invulde vulde het systeem alle tijden van vandaag in, en dat was niet de bedoeling.
Ik zou ook graag willen weten over de buttons die men gebruikt over een sheet heen wordt geplaatst, en die men dan aanklikt en dan de gegevens kan gaan invoeren.
Het is misschien een lang verhaal maar ik ben een beetje hopeloos rond aan kijken, maar tot op heden nog niets gevonden, Help mij.

VrGr, Archimedes

Post eens een voorbeeld met wat je al hebt en een uitleg waar je naar toe wil.
Hierna kunnen we staps gewijs op weg helpen in een mooi Excel avontuur.

groet,
Ferenc

ps.
Misschien handig om de volgende keer je vraag steling ook wat beter te stellen. Nu lijkt het erop dat het de bedoeling is dat de mensen hier op het forum je programmaatje maken zodat jij lekker met je voeten in delucht kan zitten. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Voordeel van de twijfel is (deze keer nog) aan jouw kant.

Archimedes

Ik zou ook graag progjes hebben die anderen voor mij maken en waarvoor ik enkel een vage beschrijving geef... Zo werkt het nu eenmaal niet. Het is niet de bedoeling dat het hier eenrichtingsverkeer is zoals Ferenc bedoelt.

Ik zou ook graag willen weten over de buttons die men gebruikt over een sheet heen wordt geplaatst, en die men dan aanklikt en dan de gegevens kan gaan invoeren.

Dit wordt hier op het forum regelmatig gepost. Kijk dus eens wat rond en je vindt zeker een aantal voorbeelden.

Wigi

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan