gaarne help met twicken PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

ChibiLokiRagnar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 feb 2010
hallo dames n heren,
ik heb uit noodzaak gisteren een nieuwe ACER toren gekocht waarvan hieronder de specs. ik was budget gebonden (500 E) dus heb geprobeerd het beste te kopen wat ik op het moment kon.

processor: AMD Athlon II 620 ( 4x 2.6Ghz)
RAM: 8 GB RAM DDR II
HD: 720 GB HDD
Videokaart: Nvidia GT120 1GB

wat ik er mee wil doen. gamen.
Crysis, AIOn, Modern War Fare II, en vandaag Star Trek Online.
verder speel ik Guild Wars, Tabula Rasa, Lineage 2, ragnarok Online, zeg maar heel wat MMORPG's.

ik heb hiervoor een alienware gaming laptop gehad die nu wijlen is.
processor: dual T9400 (2x2.5ghz)
RAM: 4 Gb RAM DDRIII
HD: 200 GB HDD
Videokaart: Nvidia 8800GTX

......anyways..ik zou graag willen weten als mijn huidig systeem een miskoop is geweest en wat ik er aan zou kunne doen om er een beetje redelijk apparaat van te maken. de grafische kaart is 3 keer niks, dat heb ik gisteren zelf ondervonden tijdens het testen van AION en WOW. hij happert en men ziet de de grafische omgeving opgebouwd worden...
Vandaag haal ik Star Trek Online en hoop ik dan maar dat ie dat redelijk trekt.

bijvoorbaad dank voor jullie tijd en adviezen hierin

greets, ChibiLOki

Beetje ***lig om te zeggen, maar een Acer PC van ca. 500,- euro is ALTIJD een miskoop.

Voor dat geld kun je veeeeeeel beter een PC samenstellen bij b.v. Alternate oid, dan heb je veeeeeeel meer kwaliteit voor je geld.

Nu moet je gaan upgraden, videokaart, waarschijnlijk andere voeding etc. en nog duurder uit!

De G120 is eigenlijk een 9500 GT wat een budget kaart is. Heb hier zelf ook een Acer staan en kwam er ook snel achter dat niks op elkaar afgestemt is. Kun je hem misschien nog ruilen of terug brengen? Dan kunnen wij misschien iets samenstellen bij Azerty.

XP wordt volgens mij niet meer verkocht, Windows 7 is minstens zo goed als Windows XP.

Je kan XP nog wel krijgen hoor. Je kan hem zeker nog downgraden.

Win 7 vraagt natuurlijk wel meer resources, anderzijds loopt dit ook vlot met de nieuwere toestellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan