Gadgets vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pumaatje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Berichten
1
Ik heb misschien een hele domme vraag maar ik wilde gadgets installeren zoals een klok en het nieuws en toen ik in het keuzescherm gadgets was klikte ik 2x op kalender... Ik wist niet hoe ik die moest verwijderen dus ik klikte in het scherm, waar alle gadgets die standaard op de computer staan weergegeven zijn, kalender aan en dan verwijderen..:S
Alleen nu is heel de gadget kalender weg.. Weet iemand hoe je die terug kan krijgen.. Hij staat nergens ook niet bij prullebak ofzo!
Alvast bedankt
 
vista heeft toch ook een systeemherstel ga ga zo ver als je wil trug dagen trug... en je hebt het weer ;) :D

systeem hetstel vindje onder

1.start
2.alle progamma's
3.Bureau-accessoires
4.Systeemwerkset
5.Systeemherstel

dan moet je je pc op nieuw opstarten en klaar:D



Denk ik ...:confused:
 
Gewoon kiezen voor Gadgets toevoegen en de gewenste gadget kiezen...
 
Dan kies je voor andere of meerdere gadgets downloaden, en dan kan je hem weer terughalen
 
Installeren van gadgets

Hi,

Gadgets zijn gewoon kleine programma's die je kunt installeren over verwijderen. Als je per ongeluk een gadget hebt verwijderd kan je het dus terug halen door opnieuw te installeren.

Mocht je alleen een gadget hebben verwijderd uit de zijbalk, kun je het terug halen door het overzicht op te vragen. Deze kun je aanroepen door op de + te drukken in de zijbalk. Of dmv het configuratie scherm.

Groetjes,

Dutch Widgeon
http://www.dutchwidgeon.nl
Jaap den Hertog
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan