Gadgets werken niet goed meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter T-J
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

T-J

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2004
Hallo,

Ik heb altijd de Windows 7 (x64) klok op mijn bureaublad gehad, maar sinds een paar weken krijg ik alleen maar een zwart vierkantje met een rode streep (seconde wijzer) die op de twaalf staat. Ik heb hem toen weggehaald en opnieuw er op gezet, maar dat mocht niet baten. Vandaag heb ik een nieuwe gadget geïnstalleerd, maar ook deze doet niet wat hij hoort te doen. Heeft iemand enig idee hoe dit komt?
Ik heb al op internet gezocht naar een oplossing, maar daar komen ze alleen maar met het feit dat UAC aan moet staan, maar voor mij maakt het niet uit op welk level ik hem zet, want hij doet het sowieso niet.

Groet,

T-J

Probleem is opgelost
In addition, below are some additional steps that may prove beneficial in obtaining a resolution......

http://support.microsoft.com/kb/963010

In addition, if the link above does not address the issue, please proceed with the accessing the Registry to perform the steps below. Prior to modifying the Registry, please proceed with backing it up. Below is a link that should prove beneficial with instructions for backing up the registry.

http://windows.microsoft.com/en-US/windows-vista/Back-up-the-registry

Start > Run > Regedit

HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\

Verify if you see a little graphic subkey between \Zones and subkey 0. If so, delete it. Restart your computer and verify how your Gadget are being displayed successfully.

beste T-J

ik heb hetzelfde probleem zou je miscchien in het nederlands willen omschrijven, hoe dit opgelost kan worden.

mvg Wouter

Beste Wouter,

Je moet het volgende doen:
  1. Klik op start
  2. Typ in het zoek boxje "regedit" zonder de "
  3. Er zal een programma weergegeven worden dat regedit.exe heet
  4. Als je dat programma gestart hebt krijg je een soort verkenner
  5. Je gaat dan naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\
  6. Als je Zones hebt uitgeklapt het, mag er niks tussen de map Zones en de 0 staan. Staat dit er wel, dan moet je dat mapje weggooien. Als ik het me goed herinner was het bij mij een soort winkel haakje. Dus de eerste map in Zones is 0 en niks anders.

Ik hoop dat het je nu lukt om het te verhelpen!

Mvg,

T-J

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan