Destroyme88
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 aug 2009
Hallo allemaal,
De titel van deze vraag omschrijft grotendeels mijn probleem.
Een half jaar geleden ben ik gestopt met gamen en vanaf dat moment waren mijn cpu en gpu meters niet meer interessant. Dus heb ik deze verwijderd.
Afgelopen weekend Battlefield 3 toch maar weer geïnstalleerd en de gadgets opnieuw toegevoegd. Nu krijg ik niets anders dan een roze stukje scherm, zonder enige informatie.
Normaal ben ik niet een persoon die snel de handdoek in de ring gooit, dus ik ben gaan zoeken op internet. Op internet heb ik diverse website bezocht (waaronder deze) waar dit probleem tegen kwam.
Veelal met verschillende oplossingen. Al deze oplossingen heb ik geprobeerd, maar helaas zonder enig succes.
Geprobeerde oplossingen:
-Regedit (gecontroleerd tussen zone en 0-1-2-3-etc. geen extra mappen)
-Opdrachtprompt (sfc/scannow)
-antimalewarebytes
-systeemherstel
Graag zou ik van jullie horen of en hoe dit probleem is op te lossen,
Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking.
Met vriendelijke groet,
Peter
De titel van deze vraag omschrijft grotendeels mijn probleem.
Een half jaar geleden ben ik gestopt met gamen en vanaf dat moment waren mijn cpu en gpu meters niet meer interessant. Dus heb ik deze verwijderd.
Afgelopen weekend Battlefield 3 toch maar weer geïnstalleerd en de gadgets opnieuw toegevoegd. Nu krijg ik niets anders dan een roze stukje scherm, zonder enige informatie.
Normaal ben ik niet een persoon die snel de handdoek in de ring gooit, dus ik ben gaan zoeken op internet. Op internet heb ik diverse website bezocht (waaronder deze) waar dit probleem tegen kwam.
Veelal met verschillende oplossingen. Al deze oplossingen heb ik geprobeerd, maar helaas zonder enig succes.
Geprobeerde oplossingen:
-Regedit (gecontroleerd tussen zone en 0-1-2-3-etc. geen extra mappen)
-Opdrachtprompt (sfc/scannow)
-antimalewarebytes
-systeemherstel
Graag zou ik van jullie horen of en hoe dit probleem is op te lossen,
Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking.
Met vriendelijke groet,
Peter