Hallo,
Sinds ik een aantal dagen geleden een nieuwe software-update van mijn Samsung Galaxy ace 5830i heb gedaan, heb ik ineens geen internet meer (wel wifi) en ook heb ik vaak een netwerkfout als ik wil bellen. Soms moet ik wel 5 tot 10 keer iemand bellen voordat ie t een keer doet. Ik heb alle internetinstellingen opnieuw ingevoerd (die stonden trouwens nog helemaal goed) en daarna deed ie nog niets. Batterij eruit, simkaart eruit. Toen gaf ie aan dat er verbinding was, maar een whatsappje duurde 40 minuten om afgeleverd te worden en een reactie krijg ik ook pas minuten later. Een gesprek is zo dus niet mogelijk.
Internet doet het soms wel en soms niet. Soms heb ik helemaal geen internet verbinding en met aan en uit zetten, batterij eruit en opnieuw de instelling invoeren werkt het soms wel en soms niet. Ook is het zo dat ik soms wel verbinding heb (zie ik aan het icoontje), maar dat hij dan de internetpagina niet kan vinden.
Ik word er echt helemaal gestoord van, want 95 % van de tijd werkt mijn telefoon dus niet meer.
Wat kan ik hieraan doen? Kan ik de software-update ongedaan maken, andere instellingen invoeren of ligt het aan het netwerk? Ik zit trouwens bij Hollandsnieuwe, maar weet niet of dat er wat mee te maken heeft.
Als iemand een antwoord heeft....ik ben echt een no-no wat telefoons betreft, dus graag een uitleg in jip-en-janneke-taal
Groeten
Sinds ik een aantal dagen geleden een nieuwe software-update van mijn Samsung Galaxy ace 5830i heb gedaan, heb ik ineens geen internet meer (wel wifi) en ook heb ik vaak een netwerkfout als ik wil bellen. Soms moet ik wel 5 tot 10 keer iemand bellen voordat ie t een keer doet. Ik heb alle internetinstellingen opnieuw ingevoerd (die stonden trouwens nog helemaal goed) en daarna deed ie nog niets. Batterij eruit, simkaart eruit. Toen gaf ie aan dat er verbinding was, maar een whatsappje duurde 40 minuten om afgeleverd te worden en een reactie krijg ik ook pas minuten later. Een gesprek is zo dus niet mogelijk.
Internet doet het soms wel en soms niet. Soms heb ik helemaal geen internet verbinding en met aan en uit zetten, batterij eruit en opnieuw de instelling invoeren werkt het soms wel en soms niet. Ook is het zo dat ik soms wel verbinding heb (zie ik aan het icoontje), maar dat hij dan de internetpagina niet kan vinden.
Ik word er echt helemaal gestoord van, want 95 % van de tijd werkt mijn telefoon dus niet meer.
Wat kan ik hieraan doen? Kan ik de software-update ongedaan maken, andere instellingen invoeren of ligt het aan het netwerk? Ik zit trouwens bij Hollandsnieuwe, maar weet niet of dat er wat mee te maken heeft.
Als iemand een antwoord heeft....ik ben echt een no-no wat telefoons betreft, dus graag een uitleg in jip-en-janneke-taal

Groeten