Galaxy ACE batterij snel leeg. Herinstall?

Status
Niet open voor verdere reacties.

snijworst

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
De batterij van mn Samsung Galaxy Ace gaat geen halve dag meer mee. Inmiddels heb ik een nieuwe batterij gekocht en ook deze word in no time leeggezogen. Ik heb de fabrieksinstellingen teruggezet maar dat heeft niet het gewenste effect.

Is het zinvol om Android helemaal opnieuw te flashen of gaat dat geen verschil maken...?

Hier het zelfde gehad..oplossing:
Helderheid van het beeldscherm op 50% zetten.

Jasper

Versie 2.3.5

Het probleem is eigenlijk ineens ontstaan, ik dacht in eerste instantie na een uopdate van een paar apps, maar ik heb alles verwijderd en het probleem is en nog altijd.
Terug naar fabrieksinstellingen hielp ook niet.

wat betreft het beeldscherm; het meest van de tijd staat het scherm uit. Normaal gesproken kan ik 1 1/2 dag doen met een accu. Dan speel ik ook nog wat spelletjes, check mijn mail en kijk wat op internet. Nu trek ik om half 1 de stekker uit de oplader, ga naar mn werk en voor 5 uur is hij leeg. Kleine kans dat de beeldschermheldereid daar debet aan is... :confused:

Update hem naar 2.3.6 als het kan en je weet hoe je dat moet doen. En wacht tot de batterij volledig is opgeladen. Soms zegt hij dat hij is opgeladen en is hij dat niet. Probeer ook de processen op die op de achtergrond draaien uit te schakelen.

2.3.6 kan ik niet via de reguliere manier updaten. Ik wacht met het verwijderen van de lader totdat "opgeladen" in beeld staat en alle apps worden met de <= toets afgesloten. Taakbeheer is dan leeg...

Download anders een battery app uit de playstore, in mijn ogen lijkt het altijd onzin zon app voor je batterij maar sinds ik er zelf een gedownload heb ben ik wel zeer tevreden over een battery app. Dan kun je kijken waar het aan ligt en wat je er aan kunt doen. Over het algemeen zijn de galaxy ace batterijen ook niet heel sterk maar moeten minstens een langere tijd mee gaan dan jouw batterij nu doet.

hey , ja wij komen dat ook vaker tegen de mee geleverde ace batterijen origineel zijn erg slecht. snel leeglopen komt vaak voor.
op Chinadirectsale verkopen ze sterke ACE en GIO batterijen. ik hoop dat je daar wat aan hebt.

@ pvdbincome

Hoi en welkom op Helpmij.

Bedankt voor je reactie. Het betreft hier echter een topic van april en is derhalve niet meer recent en inmiddels opgelost.

Ik meen dat een harde reset het probleem heeft opgelost...

Veel plezier op het forum...

Aangezien het al een ouder topic is gaat het bij deze dan ook op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan