Galaxy Core SM G 350 uit Signapore, "google playstore is gestopt" popt steeds op

Status
Niet open voor verdere reacties.

veefke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jul 2014
als maar sneller tot ik niets meer kan doen met de smartphone.
Wifi staat zelfs af. ALs ik de batterij er lang uitlaat, wil hij het soms een tijdje weer doen.
De app deleten lukt ook niet.
Heeft u een idee wat ik kan doen ?
met dank
veefke

De app deleten lukt ook niet.
=> Is normaal, voorgeinstalleerde apps op je gsm kan je niet verwijderen (Op uitzonderingen na)

Oplossing 1 : Ga naar je applicatiebeheer bij instellingen. Zoek daar naar de play store app en klik op "Updates verwijderen". Hierna download je de laatste google play store app via deze link. Je kan deze direct downloaden naar je gsm of gewoon de gedownloade apk-file naar je gsm kopiëren via jouw pc. Wanneer dit gelukt is, open je de apk-file via jouw gsm en installeer je het. Hiermee zou het probleem moeten opgelost zijn.

Oplossing 2 : Fabrieksinstellingen terugzetten/resetten > uitleg << ZORG DAT JE VAN ALLES EEN BACK UP MAAKT WANT ALLES WORD VERWIJDERD!

Laatst bewerkt:
voorlopig gelukt

Ik had eerst mijn niet gebruikt google e-mail eens veranderd naar mijn hotmail adres en het was opgelost.... voor een paar dagen en dan begon het terug.
Dan puntje 1 : moest een account aanmaken in mediafire, doch dan lukte het downloaden van die file niet.
Ik heb dan ineens ipv "updates verwijderen" , hetgeen ik niet kon kiezen, wel gekozen voor updates naar frabrieksinstellingen.
En nu is het weer weg. Hopelijk blijft het zo.
Ik zal het programma "kies" van samsung eens downloaden, doch lukt ook niet, laptop met niet met volle administrator mogelijkheid.

alvast bedankt
veefke

terug "google play store is gestopt"

Zolang ik thuis was met wifi geen probleem.
Wanneer ik ergens ben zonder wifi begon het weer. Na op OK drukken popt het terug op, en als maar sneller. Ik kan zelfs niet meer bellen. En wifi afzetten helpt niet.
Terug in wifi omgeving, en terug in orde.
Dus play store naar fabrieksinstellingen, helpt niet.

met dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan