galaxy mini niet meer te gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikkeenjij36

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2011
hallo allemaal
op mijn dochter dr foon werkt ineens niks meer.
we moeten ineens gegevens vt google account invoeren maar wat we ook proberen niks wil werken ook niet met bv mijn eigen account.
nu kunnen we nergens inkomen ook in geen enkel menu hij start op en dan vraagt ie om dat google account
hoe kan ik dit oplossen?

Goedemiddag,

U heeft waarschijnlijk te vaak het verkeerde patroon/code ingevoerd bij het ontgrendelen van de telefoon. Om dit probleem op te lossen moet u met het Google Account, wat u heeft ingesteld bij het eerste gebruik van de telefoon, inloggen. Als dit gelukt is, kunt u een nieuw patroon/code instellen om vervolgens weer in te kunnen loggen.

Ik hoop dat hiermee het probleem is opgelost :-)

Jasper

ok maar ze heeft intussen verschillende accounts en ww gemaakt welke doe goede is weten we niey meer dus welke ww bij welk account hoort.
is er nog een andere mogelijkhied om op te lossen?

Ja, maar dan gaat het ingewikkeld worden..
Welke telefoon heeft uw dochter precies? Samsung Mini S3?

Kunt u dit even precies voor me nakijken. Anders loopt u het risico dat de telefoon dadelijk helemaal niet meer werkt..

Oke, dan komt nu het moeilijkste en het gevaarlijkste gedeelte..neem uw tijd hiervoor.
Als uw dochter bestanden op uw telefoon heeft staan, raakt ze deze kwijt. U gaat namelijk een "Hard Recovery" uitvoeren.

Volg deze handleiding en kies op de telefoon voor RECOVERY.
http://www.hard-reset.com/samsung-galaxy-gio-s5660-hard-reset.html

Dit is de enige optie om de telefoon weer werkend te krijgen.
TIP: Maak een nieuw Google-Account aan met wachtwoord en schrijf dit op een briefje en plak het briefje onder de batterij! Zo voorkomt u onnodige ellende. ;-)

Veel succes! Laat u het even horen als het gelukt is.
Wel op eigen risico!

Jasper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan