Galaxy SII slecht te verstaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cowgirl

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2006
Hallo,

Ik Ben sinds een halfjaar in het bezit van een Samsung Galaxy SII, in het begin als iemand mij opbelde was het heel goed te verstaan. Maar de laatste maanden wordt het steeds slechter en als het ergens heel rumoerig is dan versta je niets meer. Heb dit probleem aan Samsung geschreven, maar zij konden mij geen duidelijk antwoord geven en anders moest ik de telefoon maar opsturen. Bij mijn oude Nokia was dit heel gemakkelijk in te stellen, ik vraag mij nu af of dit ook bij de Samsung is, en of er nog meerdere mensen dit probleem hebben.

Groetjes Cowgirl

miss even back-uppen en dan systeeminstellingen? dan heb je de zelfde instellingen als eerst
verder is misschien je hoofdspeaker stuk als dat het geval is zul je hem toch echt naar samsung moeten opsturen

Ja dat zou ik nog even kunnen proberen, en anders zit er niets anders op dan de telefoon terug te sturen naar de Samsung
Alvast bedankt voor het meedenken.

groetjes
Cowgirl

Heb je ook al eens geprobeerd het geluid harder te zetten tijdens een telefoon gesprek via de volumeknop.

Hallo Satshow,

Gisteren werd mij dat ook verteld door iemand die een Samsung heeft, heb dat inderdaad geprobeerd en moet zeggen dat het nu een stuk beter verstaanbaar is hoewel het nog niet optimaal is, dus ga ik het nog even in de gaten houden. Vind het wel heel raar dat er niets over in de gebruiksaanwijzing staat beschreven.

Nu ik toch bezig ben misschien kunnen jullie mij hier ook meehelpen, er zit een losse SDcard dacht misschien kan ik daar mijn contacten naar kopieeren voor het geval mijn telefoon de geest geef dat heb ik namelijk met mijn vorige ook gehad. Heb wat dingen geprobeerd met importeren en exporteren, maar waar mij contacten blijven geen idee op een gegeven ogenblik was ik de helft kwijt maar er stond niets op mijn sdcard. Hoe kan ik dit nou het makkelijkse doen zonder ze kwijt te raken, heb het ook al geprobeerd met kies air maar uitprinten gaat niet lukken.

Groetjes Cowgirl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan