galerie maken voor wordpress, gemakkelijk te bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lila19

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2010
Hallo Helpmij'ers!

Ik ga voor een kennis van me, haar website overzetten naar Wordpress, zodat zij haar website gemakkelijk kan bewerken.
Nou weet ik voor het grootste deel hoe ik dat kan doen, maar ik zit met een ding: de kunstpagina.

Haar website is: www.anneliesabelmann.com
Als je op het tabblad 'beeld' klikt, dan zie je een galerie. Dat is in principe gemakkelijk te maken in wordpress, echter wat je krijgt als je op een plaatje klikt is een stuk moeilijker.

Het hoeft niet precies hetzelfde te zijn, maar wat ik nodig heb is dat de beschrijving getoond wordt, en dat er een vorige en volgende linkje bij staat.
Ik heb me al rot gezocht maar kon niets vinden. Wie weet een mooi voorbeeld van image.php dat ik kan gebruiken?

Hartstikke bedankt alvast!
Marleen.

Als je de plugin Easy Fancybox installeert, en je upload de foto's op een pagina, dan zullen deze met een soort van box naar voren komen en dan kan je via een pijltje alle foto's doorlopen. Tekst die je aan de foto geeft, wordt dan ook weer gegeven.
Makkelijker kan het niet.

Voorbeeld zien? Kijk hier: http://hsvnb.nl/activiteiten/dagmarathon-zaterdag-25-augustus-2012/
Klik op de eerste foto en je ziet het.

(dit is al een oude topic, maar hij staat nog niet opgelost en de bestaande website waar de link van is, bestaat nog, vandaar dat ik reageer)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan