Gallery

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jas
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 aug 2007
Hallo

Ben bezig een site inelkaar te knutselen waar voornamelijk foto's, tekeningen, enz op komen te staan
Gewoon een pagina waar links de thumbs staan en rechts een grotere versie verschijnt nadat er op de thumb geklikt is
Nou kan ik natuurlijk voor elk plaatje een nieuwe pagina aanmaken, maar dat gaat nogal aantikken als er zo'n 80 foto's op moeten
Ik vroeg me af of dit gebruikelijk is, of dat het ook subtieler kan .. en zoja .. hoe ?
Alvast bedankt voor een reactie...
Groet
Jas

Dit is eigenlijk niet zo'n slecht idee, elke afbeelding op een andere pagina. Als je ze allemaal op dezelfde pagina gaat zetten gaat het voor de bezoekers enorm lang duren eer de pagina is geladen.

oh dat leek mij nogal een lompe manier van doen ... daarom dacht ik dat er wel een andere manier zou zijn .... maargoed ik vind het prima :D
Dank je !
Mocht iemand toch nog een subtielere manier weten dan hoor ik het ook graag

Wat je dan uiteraard wel best doet is op elke pagina (of op een hoofdpagina) links zetten naar alle afbeeldingen, zodat niet elke afbeelding 1 voor 1 moet geladen worden.

Je zou het ook eens kunnen proberen via JAlbum 7.2.
Ik heb net tachtig foto's geupload met thumbnails links en volledige pics rechts na aanklikken. Werkt snel en zonder vertraging.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan