Gambiapage word geüpdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

GambiaUser

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2009
Dag mensen!

Ik heb Gambiapage nu al voor bijna 3 jaar. Ik ben beetje bezig met een kleine update binnen de pagina. Ik heb dus gekozen voor een wat overzichtelijker layout, plus dat hij een stuk sneller is. Ik wou hem launchen op 1-1-12, maar ik heb een preview en een soort van beta alvast online staan op /2.0/. Mijn vraag is dan, wat vinden jullie van de nieuwe layout?

Oud: http://hfkoster.home.xs4all.nl/Gambia/
Nieuw: http://hfkoster.home.xs4all.nl/Gambia/2.0/

Known:
  • Oude is niet W3 valid
  • Nieuwe is W3 valid
  • Er staat inderdaad een blokje dat je de oude versie bekijkt op de oude versie
  • De host van de nieuws-site heeft wat problemen op het moment, dus het kan zijn dat je daar niet op kan komen
  • Nieuws-site is niet valid, krijg ik niet voor elkaar

Met vriendelijke groeten,

Ruben Koster

Laatst bewerkt:
Je website is een stuk strakker kwa design zeker goed gedaan.

Kleine opmerking is wel dat je zegt dat je geen engelse website bent probeer dan ook alles in het nederlands te houden. Dus inplaats van about us zet je dan over ons.

Bij toeristen maak je gebruik van ankers en bij ziekte in 1 keer niet meer onderwel je daar ook duidelijk gebruik maakt van kopjes misschien zou je bij ziektes dit ook kunnen doen.

Verder wil ik een open optie doen.

Misschien zou je de website kunnen laten hosten bij incl een eigen domein stukje mooier daarin tegen kost dit wel geld (vanaf € 30,- per jaar zijn er wel goede). Hiermee geef je eigenlijk je website een beter persoonlijk tint.

BTW je haalt zeker het news van een andere pagina af he? want die pagina is niet valid dus vandaar dat je fouten krijgt op die pagina. Ligt dus niet aan jou

met ankers bedoel ik gewoon een link op je pagina naar een andere gedeelte op je pagina. Je gebruikt die methode ook bij de pagina toeristen dit wel doet. Dus misschien zou je dit kunnen gebruiken op de pagina ziektes.

Dat was mijn idee. Misschien nu duidelijker?

Snap je ook niet het gedeelte van waarom je pagina niet valid is?

De verschillende ziektes. Aangezien niet iedereen alle ziektes wil lezen wat het inhoud. Dus vandaar zou je dan ankers kunnen gebruiken zodat je naar een speciafieke ziekte kan gaan. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan