Game Booster? Werkt dat? Risico's?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sillysauce

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2005
Ik kwam een programmaatje tegen genaamd Game Booster. Dit zou wanneer je het inschakeld en vervolgens een spel speelt je Pc beter laten draaien door 'achtergrond-processen' tijdelijk uit te schakelen.
Nu leek het me in de eerste instantie wel griezelig om zomaar processen te laten uitschakelen maar het blijkt toch redelijk vaak gebruikt te worden en ook effect te hebben.

Wel vraag ik me af welke processen er uitgeschakeld kunnen worden want er moet wel IETS blijven draaien denk ik dan. :D
Ik heb een paar screenshotjes gemaakt met de evt uit te schakelen opties. (23 stuks??)
Kan iemand me vertellen wat er tijdelijk uit kan en vooral wat niet

Zo te zien moet het kunnen want volgens mij zijn het inderdaad geen belangrijke processen.

Ik zou het gewoon proberen als hij toch iets verkeerds uitschakelt dan start je pc even opnieuw op en alles is als nog weer aan.

Zo te zien moet het kunnen want volgens mij zijn het inderdaad geen belangrijke processen.

Ik zou het gewoon proberen als hij toch iets verkeerds uitschakelt dan start je pc even opnieuw op en alles is als nog weer aan.
Ja maar da had ik daar ook weer wat over gelezen, namalijk dat als je vergeet Gamebooster uit te zetten voordat je je Pc uitschakeld dattie niet goed opstart ofzo.. Omdat Gamebooster nog aanstond bij het uitschakelen.

Zou het helpen als je de virusscanner/firewall uitzet?

Wel eerst de internetkabel uit je pc halen natuurlijk! :p

Ik gebruik dit programma nu al een jaar of zo en nooit problemen mee gehad.
1) als je op Game modus drukt sluit hij alle ONNODIGE services uit.
2) Start je game en ga spelen
3) klaar met spelen
4) Start het programma weer en dan staat er niet ga naar Game modus dat staat er ga naar
normale modus.
5) als je op Game modus drukt krijg je een venster te zien en selecteer daar alles dan even:thumb:

Druk nou maar is gewoon op Schakel naar Gaming modus!
het kan geen kwaad de services starten weer op als je op : schakel naar normale modus klikt.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan