Game Computer €850

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noput

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2012
Berichten
28
Hallo allemaal,

Ik wil graag een (nieuwe) gamecomputer aanschaffen. :D

Wat informatie:

Zelfbouwen
Ja

Eisen
-2 Monitoren
-Zonder lagg spelen

Budget
€850

Ik heb al een samenstelling gemaakt: Klik de link

(Er moeten nog 2 monitoren bij)

Vragen
-Kan het nog goedkoper en beter?
-Waar moet ik opletten bij 2 monitoren?

Alvast bedankt

Groeten,
Noput
 
voor 850 euro heb jij geen game pc
tenminste omdat er ook nog 2 monitoren af moeten
en verzend kosten
en een windows licentie
 
Nou... dat laatste hoeft niet xD Want als hij dat al niet in zijn build heeft gekozen, denk ik dat dat ook niet hoeft :D
 
Wat dacht je hiervan:

- 2x 24 Inch beeldscherm van Acer. (1x aansluiten op HDMI en 1x op DVI)
- FX6300 processor (Vernieuwder eind 2012, 6 cores en slurpt minder stroom "95 watt tegenover 150 Watt")
- 550 Wat voeding van XFX (Top kwaliteit)
- 8GB geheugen 1600Mhz
- 750GB HD met hybride technologie. Houd in dat er een kleine SD in je HD zit om je cache weg te schrijven. Zodat het systeem veel sneller reageert
- Verbeterde 7950 kaart.
- DVD station zou je uit je oude systeem moeten pakken.
- 1x extra fan voor een betere koeling (Airflow)
- De pc is 850 euro met verzend kosten.
- Mooiere kast van staal en niet van plastic ;)

Wel zou je de pc bij 4 verschillende winkels moeten bestellen. Op tweakers word automatisch uitgerekend wat de goedkoopste optie is voor de onderdelen "Incl verzend" . (Waardoor het nog steeds goedkoper is).
http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/453488

Edit: Bij twee monitoren moet je erop letten dat ze allebei hetzelfde zijn, wel zo makkelijk :D
 
Laatst bewerkt:
@ts
verouderde hardware althans de cpu is dat wel... je kunt dan beter een i3 aanschaffen want die doen het beter dan die Phenom II x4 in de meeste games
zeker nu haswell i3's op het punt staan op de markt te komen
verder is de voeding ontoereikend voor het systeem
 
@Sander

- 2x 24 Inch beeldscherm van Acer. (1x aansluiten op HDMI en 1x op DVI)
- FX6300 processor (Vernieuwder eind 2012, 6 cores en slurpt minder stroom "95 watt tegenover 150 Watt")
- 550 Wat voeding van XFX (Top kwaliteit)
- 8GB geheugen 1600Mhz
- 750GB HD met hybride technologie. Houd in dat er een kleine SD in je HD zit om je cache weg te schrijven. Zodat het systeem veel sneller reageert
- Verbeterde 7950 kaart.
- DVD station zou je uit je oude systeem moeten pakken.
- 1x extra fan voor een betere koeling (Airflow)
- De pc is 850 euro met verzend kosten.
- Mooiere kast van staal en niet van plastic


Even een vraag over de beeldschermen, bij Tweakers staan ze als goedkoopst geregistreerd voor €90,47 met een afmeting van 24" ,maar als op de link klik staat hij daar geregistreerd met hele andere afmetingen 15,6".

Maakt het ook uit of ik een Dvi of een Hdmi interface heb, want veel monitoren hebben wel een Dvi maar geen Hdmi.


Geweldig!! :thumb:
Zeker een mooie samenstelling.

Nog wel een vraag: zou hier nog iets bij moeten? of is dit echt alles wat ik nodig heb.

(Muis, Toetsenbord, Dvd-speler, Windows 7 heb ik allemaal zelf nog)
 
Laatst bewerkt:
Dat is hem niet. Kan het hele beeldscherm niet vinden.... Foutje op tweakers dan waarschijnlijk of het was een tijdelijke aanbieding bij die winkel en hebben ze het nog niet aangepast.
HDMI en DVI is precies hetzelfde kwa resolutie. Alleen bij HDMI kan er ook nog is geluid door je kabel. Als je boxen in je scherm mocht hebben.

Pc is nu 2 tientjes duurder geworden.
Met 2x 21.5 Inch beeldschermen (1920x1080)

http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/453488

Dit is echt alles wat je nodig hebt. Ja misschien een verleng snoer om je pc aan het stroom te leggen en boksen? :D (5.1 Dolby surround met een subwoofer van 300 watt?)
Een all in one printer is opsich ook wel handig. http://tweakers.net/pricewatch/293528/epson-stylus-sx235w.html
 
Laatst bewerkt:
@Sander

Bedankt,

Qua beeldscherm ga ik waarschijnlijk voor deze. Het wordt dan wel wat meer, maar deze heeft een Hdmi poort en een reactiesnel van 2ms. Die andere had een reactiesnelheid van 6ms.

PS Heb je de videokaart veranderd? (het was toch eerst een windforce, wat is het verschil tussen deze twee?)
 
Laatst bewerkt:
Ja ik heb de videokaart veranderd, het verschil zijn de aansluitingen. De Windforce heeft geen 2x DVI aansluitingen (Deze kaart wel)

Maar je neemt een ander scherm, dus zou je weer voor de windforce kunnen gaan. Deze zal iets beter presteren dan de kaart die er nu in zit.
Kwa beeldscherm, kan je dan beter voor dit gaan in die prijsklasse http://tweakers.net/pricewatch/315805/lg-ips237l-zwart.html = IPS (HDMI aansluitingen)

Die schermen zijn vele malen scherper dan een normaal LED beeldscherm. De reactie tijd maakt niet zoveel uit. 6 Mili seconden kunnen je ogen niet eens bij houden. Je moeten letten op het contrast ect.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan