game data naar andere ps3 overzetten lukt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

1marcel

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
Beste helpers,

Ik heb ooit mijn game data van gta 4 overgezet ps3 op zijn ps3 zodat hij gelijk op mijn levels verder kan op zijn gta 4 spel.
Dit is alles goed gegaan en nooit geen problemen mee gehad totdat vorige week voor het eerst zijn ps3 op internet is aangesloten en alles is geupdate etc.
Probleem is nu dat wanneer hij het spel start hij vanaf het begin het spel moet spelen geen levels zijn open dus echt vanaf 0.
Ik heb gekeken bij de game data en de mijne staat er nog op, maar wanneer ik het wil laden dan geeft hij al aan dat de data niet van hem is dus niet geladen wordt.
Ik heb alles al vewijdert van data en er opnieuw opgezet, maar toch krijgt hij dezelfde melding.
Mijn vermoeden gaat dat het sinds online gaan van zijn ps3 hij alle vreemde data tegehoudt en dus beschermt is, we hebben allebei legale spellen etc en is het dan tegenwoordig niet meer uitwisselbaar elkaars data ?
Weet iemand hoe je dat kan oplossen of moet ik bij hem de schijf formatteren en alles opnieuw installeren maar dan zonder internet? Voor hem is het spel belangrijker dan het internet gebeuren maar liefs zie ik het allebei.

b.v.d

groeten Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan