game-desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.

justnielzzz

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2013
Hallo, mijn naam is Niels, 14 jaar, en ik ben op zoek naar een game PC, mijn ouders wonen 3 straten uit elkaar en moet hem dus regelmatig voervoeren. Heb ervaring met laptops en ik denk dat ik aambeien ga krijgen voordat ik ooit tevreden ga zijn met prijs/kwaliteit van een laptop. Ik kan een tas laten maken of ik vervoer hem in de doos.

Budget - Mijn budget zit rond de 850 euro.
Doel - Ik ga de PC vooral gebruiken om te gamen (duhh), en wil dat de PC wel eventjes meegaat. Genoeg USB poorten (6 ofzo) zou geweldig zijn.
Omgeving - De PC hoeft niet heel stil te zijn. Niet dat er een vliegtuig onder mijn bureau staat maar ik hoef ook niet iets wat helemaal stil is.
Assemblage - Liever kant en klaar.

Besturingssysteem - Windows 7 Home Premium, tenzij iemand mij er van kan overtuigen dat windows 8 beter is in gebruik.
Opties / randapparatuur - Ik heb alles al wat nodig is. ;)

wat wil je nou een laptop of desktop?
beetje verwarrend op dit moment

er zijn mini-itx game desktops die je makkelijk mee kan nemen naar andere locaties
als je hoofdoel gamen is dan raad ik toch het liefst een desktop aan omdat degelijke game laptops vaak het dubbelen van je huidige budget kosten

Laatst bewerkt:
Gaat dat af van de kwalitiet? En kan later dan dingen laten vervangen?

nee je zult nog steeds kunnen upgraden

als je nu perse een systeem wilt hebben dan heb ik het volgende voor je
klikerdeklik
dit systeem zal ieder spel met gemak op medium/high detail kunnen draaien
heb een kleine Bitfenix prodigy behuizing voor je gekozen die komen met handvaten "zie video"

de kast is groot genoeg om volledige kaarten te accepteren moet je wel een paar drive bays verwijderen maar die ga je toch niet gebruiken

Intel komt deze maand nog uit met de nieuwe Haswell processors als je daar nog even op wacht heb je ook toekomst gericht wat meer upgrade mogelijkheden

[video=youtube;bGYatxJzaBI]http://www.youtube.com/watch?v=bGYatxJzaBI[/video]

EDIT: het moederbord komt trouwens met WiFi is op zich wel handig als je mobiel moet zijn

EDIT2: ben er zojuist achter gekomen dat the scythe shuriken koeler over de PCIE slot heen hangt dus er moet een andere cpu koeler op ben nog even aan het zoeken

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit! Heb alleen nog wat vraagjes die misschien makkelijker te vragen zijn via skype of whatsapp ofzo, is dat mogelijk?

nee maar we hebben wel een chat sectie daar kun je me vragen stellen
boven aan de pagina heb je een button die chat heet

of als je het niet kan vinden klik hier

EDIT:
hij is 4 euro over budget geworden ik weet niet of je dit erg vind kon geen goede koeler vinden die en goedkoop is en in je behuizing past
dus heb een liquid koel set erin gedaan die kost 10 euro meer en dan kom je dus uit op 854 euro maar is wel een goede cpu koeler

klikerdeklik

Laatst bewerkt:
Heb die video gekeken en het ziet er allemaal heel goed uit! Ik ga morgen alles nog even doorlezen en als ik nog vragen heb dan hoor je het vanzelf! Bedankt voor je hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan