Game doet niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

TomTom1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Hallo, als ik game wil starten krijg ik deze foutmelding (zie foto), ik denk dat het te maken heeft met me videokaart, weet iemand de oplossing ik heb volgens mij: ATI Technologies Inc Radeon X300/X550 Series

Alvast Bedankt

zoals de melding al aangeeft ondersteunt jou kaart geen shader3.0.

dan zul je als je die game wilt spelen een kaart moeten aanschaffen die dat wel heeft

ahh okwj, heeft dit niks te maken met een update die ik moet doen (ik heb nog nooit me videokaart geupdated omdat ik niet weet hoe je dat moet doen).

bedankt voor je reactie

mvg

Laatst bewerkt:
nee kun je niet updaten dmv drivers.

is echt iets wat niet in/op je kaart aanwezig is

ahh owkj, stel dat ik een videokaart koop moet ik dan me pc helemaal uit elkaar halen of moet ik ergens een stekkertje ofzo (natuurlijk een kaart) in doen:P

mvg

is niet zo moeilijk om te doen hoor.
kwestie van kaart in slot(eventueel voedings stekker erop)
drivers installeren en gaan met die ban...

hoe duur zo zo'n videokaart gaan kosten (ben geen miljonair ofzo:P)

mvg

ahh owkj, stel dat ik een videokaart koop moet ik dan me pc helemaal uit elkaar halen of moet ik ergens een stekkertje ofzo (natuurlijk een kaart) in doen:P
mvg

Een welgemeend en best wel dringend advies: zoek een goede kaart uit (eventueel met hulp van ons) en als je er een gevonden hebt, neem de kast onder de arm en ga naar een plaatselijke pc boer. Gelet op het (vermoedelijke) kennisniveau van jou qua pc's / drivers / hardware, denk ik dat je de kaart niet zelf moet proberen te plaatsen en vervolgens de daarvoor benodigde drivers te installeren.

Een pc boer kan tevens adviseren over een mogelijke nieuwe voeding als de nieuwe kaart te veel zou gaan souperen.

Tip: vraag of die pc boer aan de balie de kaart wil vervangen, daar leer je wat van.

Laatst bewerkt:
haah is cool, me pa kent een portugees die prive werkt en altijd mijn pc repareerd dus bij hem zal ik het wel laten doen:), maar is het handig trouwens om een nieuwe videokaart te kopen, want mischien gaan meer games in de toekomst het niet doen?

Mvg

Je hebt een leuk systeem, alleen voor de nieuwere games ben ik bang dat het al gauw game over is. Het systeem is een jaar of 4 oud? Klopt dat?

[edit] heb je het cijfertje 2 per ongeluk ingetypt toen je je leeftijd in je profiel intypte? [end edit]

Laatst bewerkt:
ja het kan best dat die zo oud is:P me systeem is vooral gekocht voor me huiswerk, maar is die denk je nog wel aardig goed voor de toekomst, zegmaar dat ik wel een aantal games zal kunnen blijven spelen zoals fifa?

Ik geef niet zo snel me echte leeftijd op sites zelf ben ik 16 (1/3) jaar oud.

Mvg

S.V.P
Waar kan ik een goede videokaart kopen budget ong 150 euries, kan je gelijk zeggen welke videokaart (liefst zelf afhalen niet bestellen via internet)

Laatst bewerkt:
als ea spellen blijft porten vanaf de ps2 dan kan jij nog wel een tijdje fifa spelen

Pasja, welke videokaart zou jij me aanraden

Bedankt voor je reactie gangkill.

Mvg

Die 8800gt is behoorlijk overkill voor de rest van zijn systeem. Hoeveel watt voeding heb je en heb je pci-e of agp slot op je moederboard?

Die 8800gt is behoorlijk overkill voor de rest van zijn systeem. Hoeveel watt voeding heb je en heb je pci-e of agp slot op je moederboard?

overkill ben ik mee eens.

bij zijn profiel staat het systeem van hem(pci-e)

is een 8600 een betere kaart voor zijn systeem of een 9600?

Je hebt een leuk systeem, alleen voor de nieuwere games ben ik bang dat het al gauw game over is. Het systeem is een jaar of 4 oud? Klopt dat?

[edit] heb je het cijfertje 2 per ongeluk ingetypt toen je je leeftijd in je profiel intypte? [end edit]

Miss heeft hij HT dan heb je 2 core's (niet fysiek) :).

zou ik trouwens meer dingen moeten vervangen voor in de toekomst?

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan