Goedemiddag,
mijn oude pc is al een tijdje kapot, ik denk dat de harde schijf kapot is. Maar het systeem is al erg verouderd. En nu vind ik het dus tijd worden om een nieuwe pc aan te schaffen.
Ik heb helaas geen idee waar ik op moet letten met het samenstellen van een pc. Dus ik kan jullie hulp goed gebruiken
.
Ik game graag en ik hou er erg van om muziek te luisteren.
Hier het lijstje:
Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Rond de 950 euro
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen?Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet+Email Anders, Nl.
Vooral gamen en muziek luisteren, maar ik moet soms ook wel een verslag maken en/of mailen.
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Enigszins belangrijk, lawaai tijdens het computeren is best hinderlijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?
De winkel
Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Wat wordt er verstaan onder opties?
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je?
Ik heb nog XP van mijn vorige pc, maar ik wil liever overstappen op W7
Andere software? - Office/Nero/etc etc etc
Nee, heb ik al.
Randapparatuur
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor.
Ik heb alles al, maar ik wil nieuwe speakers. Ik had ook wat problemen met mijn muis (MX400), als ik snel bewoog tijdens het gamen dan ging mijn aim bijvoorbeeld ineens een stuk naar boven o.i.d. dus ik weet niet of ik beter een nieuwe kan kopen? Een nieuw toetsenbord zou ook mooi zijn, maar niet echt nodig. En ik zou ook wel een nieuw monitor willen, maar als het niet kan met mijn budget dan hoeft het niet pers�.
Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?
Zoals ik zei game ik graag en ik luister erg veel muziek. En een mooie behuizing zou ook niet verkeerd zijn.
Hopelijk willen en kunnen jullie me helpen!
Joey
mijn oude pc is al een tijdje kapot, ik denk dat de harde schijf kapot is. Maar het systeem is al erg verouderd. En nu vind ik het dus tijd worden om een nieuwe pc aan te schaffen.
Ik heb helaas geen idee waar ik op moet letten met het samenstellen van een pc. Dus ik kan jullie hulp goed gebruiken

Ik game graag en ik hou er erg van om muziek te luisteren.
Hier het lijstje:
Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Rond de 950 euro
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen?Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet+Email Anders, Nl.
Vooral gamen en muziek luisteren, maar ik moet soms ook wel een verslag maken en/of mailen.
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Enigszins belangrijk, lawaai tijdens het computeren is best hinderlijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?
De winkel
Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Wat wordt er verstaan onder opties?
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je?
Ik heb nog XP van mijn vorige pc, maar ik wil liever overstappen op W7
Andere software? - Office/Nero/etc etc etc
Nee, heb ik al.
Randapparatuur
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor.
Ik heb alles al, maar ik wil nieuwe speakers. Ik had ook wat problemen met mijn muis (MX400), als ik snel bewoog tijdens het gamen dan ging mijn aim bijvoorbeeld ineens een stuk naar boven o.i.d. dus ik weet niet of ik beter een nieuwe kan kopen? Een nieuw toetsenbord zou ook mooi zijn, maar niet echt nodig. En ik zou ook wel een nieuw monitor willen, maar als het niet kan met mijn budget dan hoeft het niet pers�.
Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?
Zoals ik zei game ik graag en ik luister erg veel muziek. En een mooie behuizing zou ook niet verkeerd zijn.
Hopelijk willen en kunnen jullie me helpen!
Joey