GAME / GRAFISCH pc zelf bouwen!! Budget rond de 450 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
bittorrent tijdens het gamen is zoiezo geen slim plan tenzij je offline speelt
in iedergeval zal dit nog net gaan tenzij je ook nog eens extra veel tabs en achtergrond programmas aan hebt staan
 
tja.. nou ja weetje kan ik er in iedergeval wel snel mee surfen?? ( op het web ) ookal staan er ongeveer 10 tabbladen open?? want dat moet hij zeker kunnen, want anders geef ik liever iets meer geld uit dan dat ik dat nie kan...
 
dat kun je met ongeveer elke pc en daar heb je helemaal geen goede pc voor nodig, want dat gaat nog zelfs met een simpele intel celeron.
 
das waar, ik koop hem gwn en als het dan een mis koop was dan is dat jammer XD
 
Hoeveel scheelt het als ik er 4 gb RAM van maak i.p.v 8???
En ik wil er toch een voeding bij... maar welke??
 
4 gb ipv 8 gb zul je niks van merken :p is meer dan genoeg hoor.
Neem een corsair builder series 500watt die zijn heel goed
 
8GB RAM is bij Battlefield 3 zeker een voordeel! Gewoon voor 8GB gaan!

Elke 450 watt voeding volstaat. 430 watt ook, 400 watt wordt krap.
 
kan ik er ook winxp op doen?? en dat ik dan weer een andere harde schijf zoek voor windows 7?? en weer een andere voor ubutnu?? zodat ze echt zonder elkaar werken??
 
Windows XP moet je niet willen. Maar dat kan inderdaad ja, moet je verschillende partities maken en Triple-Booten.
 
8GB RAM is bij Battlefield 3 zeker een voordeel! Gewoon voor 8GB gaan!

Elke 450 watt voeding volstaat. 430 watt ook, 400 watt wordt krap.

Met een 450 euro budget pc ga je geen bf3 spelen op max . .. dus de 8 gb of 4 gb maakt geen verschil
 
Ik speel met een HD6850 op 1440x900 BF3 op Ultra met 40-50FPS. Met 4GB laggde ik, met 6GB niet.
 
Dan kan ja .. dat klopt ook
Maar ik bedoel met een 450 euro budget pc kan je bf3 amper spelen op medium , dus dan heeftie met 4 gb ram meer dan voldoende
ga je alles maxen en op een 64 player map spelen met origin op de achtergrond etc etc dan komt de extra ram er wel bij kijken , wat in dit geval niet zo is

volgens mij staat er op de doos van de 6850 ( als dit de vid kaart is die ts wilt nemen ) dat je minimaal 500 watts a merk nodig hebt .
Dit natuurlijk naar boven afgerond .. met 450 watt kan je het idd ook goed doen
 
Laatst bewerkt:
oo maar ik ga helemaal geen bf3 spelen, ik denk iets van just cause 2 ofzo in meduim, als ik maar die poppetjes kan zien...
ben niet echt zo'n super gamer.. als ik maar de nieuwste versie adobe photoshop kan draaien..
 
Ik heb een 430 watt voeding met een HD6850 en een energieslurpende 125 watt CPU. No problem! :p
 
Laatst bewerkt:
das lekker voor je portemonnee of tap je ergens af? XD
 
Valt wel mee, uiteindelijk opgenomen vermogen van deze PC ligt rond de 270 watt. En wanneer je niks doet schakelt de CPU terug naar een verbruik van 20 watt, zo ook de videokaart. Bovendien zit je vaker in idle dan in game modus.
 
dat stroomverbruik valt wel mee hoor, mijn pc gebruikt maximaal 1275 watt

en je kunt beter kiezen voor 8gb ram, vooral voor photoshop want als je daar meer ram hebt kan photoshop veel sneller werken en het kost maar 20 euro extra.
 
Hey,

ja ik wil mn pc nu gaan kopen, maar ik zie nu pas dat de videokaart dvi en hdmi heeft, terwijl ik dat niet echt nodig heb.
Ik hoef de '' poppetjes '' alleen maar te kunnen zien, dus niet in HD ofzo..

En ik hoef geen battlefield te kunnen spelen, daar heb ik een xbox 360 en een ps3 voor.. XD

Als ik maar saints row the third en Just cause 2 kan spelen
 
saints row the third en just cause 2 zijn zware games .. bijna net zo zwaar als bf3 hoor.
En alle videokaarten van nu hebben een hdmi en dvi , de kaarten die dit niet hebben zijn wss te zwak.
De 6850 is een goeie kaart , wil je 25 euro besparen dan kies je een gtx 550 TI .. hiermee kan je die games ook op spelen maar dan wel met een lagere settings
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan