Game installeren bestaande uit 2 iso's met Magic Iso

Status
Niet open voor verdere reacties.

omewob

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jan 2011
Hoe kan ik een game installeren met Magic Iso, bestaande uit 2 iso's ?

je probeert de iso bestanden te mounten. ik zou deomontools lite eens proberen, werkt veel beter.

Je hebt bijv. MagicDisc (virtuele schijf software van MagicISO) nodig om de ISO's te mounten. Dit programma emuleert een CD/DVD-ROM speler zodat het net lijkt of je de CD/DVD-ROM van het spel in je PC hebt gedaan. Na het inladen van de ISO in deze drive kun je het spel installeren net zoals je dat normaal zou doen met een echte CD/DVD-ROM.

Laatst bewerkt:
Ik weet hoe Magic Iso werkt met 1 iso.
Het probleem is, als er om de tweede disk gevraagd wordt door de installer van desbetreffende game!

Met MagicISO kun je ISO bestanden openen, bewerken en uitpakken. Voor het installeren van een spelletje is dit niet echt handig. Daarom had ik MagicDisc aangeraden om de ISO's te laden, net zoals je een fysiek medium in een optisch station laadt. Je mount eerst de ISO van CD1 om met de installatie te beginnen. Wanneer er om de tweede CD gevraagd wordt mount je de ISO van CD2.

Laatst bewerkt:
MagicDisc

Maar waar kan ik MagicDisc vinden? Als ik op MagicDisc zoek, kom ik vanzelf weer bij MagicIso uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan