game lagged bij hoge resolutie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Example5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2008
Berichten
2.172
beste...

net unreal tournament III binnengehaald, maar het menu loopt totaal niet smooth (van matig smooth bij 800x600 resolutie tot erg laggy bij 1280x1024) en de gameplay loopt smooth op 800x600 resolutie en lagged een beetje bij 1280x1024...

ik heb de game settings niet erg hoog staan. ik vraag me af hoe het kan dat dit zo laggy werkt? heb gister nog de nieuwste drivers gedownload voor me (1gb) vidkaart (wat genoeg zou moeten zijn?) en me chipset...

heeft iemand een idee hoe het kan dat mijn spel zo laggy loopt? en vooral in het menu waar eigenlijk vrij weinig gevraagd zou moeten worden van je computer lijkt me?

zou het iets te maken kunnen hebben met win7 64 bit? in compability mode vista doet hij hetzelfde...

mvg en alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
De automatisch geïnstalleerde videodrivers trekken op niet veel.

Het beste is om bij de makers van je videokaart de laatste drivers voor Windows 7 te downloaden en te installeren.
Hier hetzelfde probleem gehad.
 
zoals vermeld in het eerste bericht:

"heb gister nog de nieuwste drivers gedownload voor me (1gb) vidkaart"

iemand anders?
 
zoals vermeld in het eerste bericht:

"heb gister nog de nieuwste drivers gedownload voor me (1gb) vidkaart"

iemand anders?

1 GB betekent niet automatisch dat hij goed genoeg is voor UT3. Daarnaast is het handig als je vermeld welke kaart het precies is, en wat de rest van je computer is.
 
q6600 processor (quad core), asus p5kpl-vm mobo, 4gb corsair dual bla, 9400gt nvidea vidkaart (1gb)...

nog meer informatie nodig?

ik heb net btw even windows vista 32b erop gegooid... werd een beetje gek van windows 7 inmiddels, werkt lekker snel maar toch nog even wachten totdat hij een maandje of 2 uit is.


-edit: met windows vista werkt ie wel 100% smooth, zal dus aan win7 64bit hebben gelegen...-
 
Laatst bewerkt:
Ik vermoed dat het aan die 9400 ligt, die zijn niet echt snel (alles behalve snel eigenlijk)...
 
Ik vermoed dat het aan die 9400 ligt, die zijn niet echt snel (alles behalve snel eigenlijk)...

zoals gezegd werkt alles alweer, het lag aan win7 64bit... de vidkaart werkt overigens prima naar mijn idee, en dat voor vrij weinig geld.
 
zoals gezegd werkt alles alweer, het lag aan win7 64bit... de vidkaart werkt overigens prima naar mijn idee, en dat voor vrij weinig geld.

Daar moe ik de vorige keer overheen hebben gelezen :eek: . Erg mooi dat het toch werkt, al verbaast eht me wel een beetje :p. Maar fijn dat het opgelost is.
 
Daar moe ik de vorige keer overheen hebben gelezen :eek: . Erg mooi dat het toch werkt, al verbaast eht me wel een beetje :p. Maar fijn dat het opgelost is.

haha ja verbaasde mij ook wel, tis een goedkoop ding, maar werkt lekker :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan