Game laptop 1000 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gilliano

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2008
Hoi iedereen,

Ik ben aan het sparen voor een goede laptop die mijn desktop moet komen te vervangen, maar ik houd wel ervan om een spelletje te spelen zoals GTA 4 of Crysis (hehe)

Nu begrijp ik dat je als laptopzijnde dan wel een goede videokaart moet hebben. Ik hoef niet perse alles op high hebben draaien maar wil wel graag alles vloeiend hebben op minimum en dan wel vloeiend dus geen gehaper of andere meuk..

Is dit voor 1000 euro te realiseren of schiet mijn bankrekening hier tekort?

Welke laptop komt het dichtst bij en welke is wat duurder maar toch wat beter?

Groeten!

Hallo!
Een goede gamelaptop zijn vaak erg duur!
Als je nou zelf een computer samenstelt
en die nou bouwt, heb je voor weinig geld een top pc!
(waarom een laptop?)
dat heb ik dus ook gedaan!
ik heb 22 inch scherm,
GeForce 9500 GT
5.1 boxen
4 gig intern
22x speed dvd-brander
500 gig harde schijf
En nog meer goede dingen!
samen was het 550 euro!
(processor kreeg ik gratis van vriend!)

Met een nVidia GeForce 9600GT of beter kun je de genoemde spelen in ieder geval op low vloeiend spelen.

De volgende stap zijn laptops met een ATi Radeon HD3850 of Geforce 9700GT(S), die ongeveer vanaf 1250 euro verkrijgbaar zijn.

Ik zou zelf nooit een Acer aanraden. Maar goed, daarmee zou je alle recente games minimaal op low moeten kunnen spelen.

voor een goede gamelaptop moet je toch wat meer geld uitgeven.

Dat is maar net hoe je het bekijkt.In dit geval hoeft Gilliano niet meer geld uit te geven. GTA 4 of Crysis gaan prima op low met een GeForce 9600GT. En andere games zelfs op medium of high.

Niet iedereen hoeft genoemde spellen op high te spelen en heeft 1500+ euro beschikbaar voor een laptop...

Noujah, GTA4 ga je inderdaad niet op high op een laptop kunnen spelen (nu toch nog niet).

Ik denk toch dat je moet uitkijken naar een laptop met een Intel Core 2 Duo van minstens 2 GHz en 3 GB RAM en een NVIDIA geforce 9600M GT (of 9700 of 9800)

Misschien ook handig om te vermelden dat een 9600GT voor een laptop even iets anders is dan een 9600GT in een desktop.....

een geforce9600 GT gaat dan ook niet in een laptop!

De laptopversies zijn geforce 9600M GT

Waarom perse laptop!/
Bouw een computer!
Daar gaat het niet om, hij wil een laptop en vraagt welke hij moet nemen.
TS weet echt wel dat ie een computer moet bouwen als ie de nieuwste games op high wil spelen...

Daarin geef ik je gelijk, als je een laptop nodig hebt moet je een laptop nemen. Maar tegelijkertijd vind ik dat de verlaptopping te ver gaat. Als je geen laptop per se nodig hebt kan je beter een desktop nemen en 90% van de mensen met een laptop hebben die laptop dus niet per se nodig. Ze weten alleen niet dat het in dat geval beter is een desktop te kiezen.

Zo zijn er nog enkele trends bij de gemiddelde pcgebruiker die eigenlijk zonder dat ze het beseffen nadelig voor hen zijn. Ik vind dat het als geavanceerdere computergebruikers het onze morele plicht is de gemiddelde pcgebruikers bij te sturen.

(Niet dat ik hierbij in twijfel stel dat de TS een laptop al dan niet nodig heeft ;) )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan